Inlägg från: Anonym (....) |Visa alla inlägg
  • Anonym (....)

Ska jag säga något till personalen?

Anonym (Vikarie) skrev 2013-10-28 14:22:01 följande:
    När har jag stalkat henne? Gör jag det när jag är hemma i mitt hem som råkar ligga nära hennes eller när jag är på jobbet med hennes barn eller när jag går på affären? Eller kanske när jag går ut med hunden? Stalkar jag henne då? Det är självklart en hel som barnet gör och inte gör som jag reagerat på. Men hur som helst så hade jag inte tänkt springa till soc som du verkar ha fått för dig. Det enda jag frågade om var ifall jag skulle berätta för personalen om att jag VET att föräldrarna festar väldigt och ofta har polis hos sig. Vi är inga skvallertanter på vår förskola då vi respekterar föräldrarna och deras liv. Men vi pratar självklart om sånt som rör barnen och pratar med både varandra och föräldrarna om saker som händer/hänt. Blir rätt irriterad över att du tror så jävla mycket. Du vet väl ingenting om mig, barnet, föräldrarna eller mitt arbete. Det är du som antar en massa, inte jag.

Du behöver inte göra någonting. Om polisen har blivit ditkallad när det varit stökigt och ser ett litet barn där så är soc redan informerade!
Svar på tråden Ska jag säga något till personalen?