• Ess

Han vill inte att jag flyttar in till han och hans barn

Stanna i din lägenhet, ringer han och vill att du ska komma över så får du se om du har tid den dagen.

Låter mest som om han är ute efter en kk. 

• Ess
    The TARDIS skrev 2013-10-27 14:56:03 följande:
    Synd. Så du dumpar hellre ett bra förhållande bara för att någon automatisk inte vill vara sambo? Av vilken anledning är det så otänkbart för dig att vara särbos? Vad är det som är så illa, enligt dig, med det? Jag är bara nyfiken på varför det är otänkbart.
    Jag hade valt bort särboskap med en man eftersom jag ville skaffa familj. Leder inte förhållandet åt det hållet jag vill, så är det inget bra förhållande jag kastar i soptunnan, eller hur?
  • Ess
    Phiemeo skrev 2013-10-27 13:26:31 följande:
    För att jag är 31 år och vill veta om vi kan bo ihop, annars kan det ju vara. Ett särbo-förhållande är jag inte intresserad av. Tyvärr.
    Men ställ då frågan och kräv ett svar. 
    Han kan inte bara gå och dra ut på det, för då har du snart bränt flera år i onödan. Fortsätt scanna av marknaden i jakt på en bättre partner. 
  • Ess
    The TARDIS skrev 2013-10-28 21:01:16 följande:
    Men varför detta absoluta MÅSTE när det kommer till att vara sambos?! Låter ganska desperat.
    Kan va svårt att bilda familj när man bor på olika ställen. 
    Har båda barn sen innan kan dock särbo va optimalt, eller om man inte vill ha barn för då kan det också va skönt att dra sig tillbaks där man slipper dem.
    Men om man är barnlös och vill ha barn, då går särbo bort. 
Svar på tråden Han vill inte att jag flyttar in till han och hans barn