Han vill inte att jag flyttar in till han och hans barn
Hej! Är en förvirrad själ som har träffat mannen i mitt liv, han ger mig oerhörd mental utmaning, han ger mig ändlös kärlek, han ger mig fantastisk sex, en trygg ekonomisk framtid MEN nu ett år senare vill han fortfarande inte att vi flyttar ihop. Min "man" ha två barn från ett tidigare förhållande och jag har träffat dessa barn nu cirka 7-8 månader. De bor hos deras pappa varannan vecka och sen varannan vecka bor jag hos honom. Vi skolar in mig så att jag sover hos dem 1-3 nätter under deras vecka. Jag har den stora lyckan att det går jättebra med barnen, de känner sig trygga med mig och vi kan umgås utan att deras pappa med. De somnar med mig, vi fixar och dona och de längtar tydligen efter mig när jag inte är där. Detta liv leder till att jag lever i en packsäck och har gjort det ju under lång tid. Det är påfrestande att alltid ha sin neccesär packad och att inte ha ett hem någonstans. I min lägenhet satsar jag inte eftersom vi ändå "snart ska flytta ihop" och hos honom är jag trots att han inte säger det och har köpt möbler till hans bara på besök. Jag har givetvis tyckt det varit viktigt att de för tid tillsammans med deras pappa bara dem men nubbar det gått flera månader. Vi har pratat om det mycket och senast märkte jag att han blev trött på mig när jag önskar ett datum. Han säger "jag vill inte göra mina barn illa" "jag vill att de ska sakna dig" "jag vet inte när de är redo" "barnen är viktigast" Men vad vet jag och vad kan jag kräva ? Vi är båda vuxna människor och jag vet att han älskar mig. Jag kommer att vänta tålmodigt men den där söndagen när jag flyttar till min lägenhet är fruktansvärt jobbiga. Jag vill ju leva mitt liv med dem. Hur har ni andra gjort? Behöver tips och stöd för trots otrolig kärlek känner jag mig så ensam och lite utanför. Tacksam för svar.