Inlägg från: TasmanianDevin |Visa alla inlägg
  • TasmanianDevin

När två tjejer har sex med varandra är det inte riktigt sex?

Om det är så att han verkligen är ok med det så är det väl för att han inte känner sig hotad av tjejer.
    Om han säger det trots att han inte egentligen är ok med det så är det kanske för att han av rädsla att mista dig "måste" låta dig utforska det han inta kan erbjuda samtidigt som du har kvar honom. 

• TasmanianDevin
    Anonym (nyfiken tjej) skrev 2013-10-26 01:13:16 följande:
    1.Frågan är väl egentligen (som vi alla kanske ställer oss) är det normalt att vara heterosexuell och ändå tänka, fantisera om tjejer.
    2. Är det normalt att vara heterosexuell och inte njuta av sex på det viset som andra verkar göra eller som det visas på film.
    3. Måste man ens ha en stämpel alls?
    4. Är sex med någon av samma kön något alla borde göra/uppleva? Som att simma med delfiner typ? Haha.
    5. Eller är det så att jag är bi eller homo och har varit det hela tiden utan att ha vetat om det?
    6. Att testa och se om det är något för mej, samtidigt finns det väl tjejer det skulle kunna vara bra med och tjejer det skulle kunna vara dåligt med, precis som med killar?
    Så jag hade kanske inte fått svar av att "testa" heller.
    7. Överanalyserar jag kanske?
    1.  Jag tror det är vanligare än vad man tror att folk fantiserar hejvilt faktiskt och själv tror jag inte att vi kan definiera våran läggning baserat på det, inte enbart i alla fall. Våran fantasi är ju som sagt något som händer inom oss och där får vi vara hur gränslösa vi vill. Om man vill får man förverkliga det eller så kan man ha kvar det och mysa för sig själv. Ibland tänker och fantiserar vi om saker som vi absolut inte ens skulle vilja tänka tanken på att göra i verkligheten, men i huvudet är det ändå nice. 

2.  Det är supernormalt! Sex beror ju på så mycket. Tycker du om personen? Känner du ens för att ha sex? osv 

3. Nej. :)

4.  Jag tycker det! Det hade i alla fall varit trevligt om vi alla vågade vara lite mer fria! Om man vill borde man inte behöva vara rädd i alla fall. 

5. Ingen aning. Mycket svår fråga! Men behöver den ens ett svar egentligen? Själv säger jag att jag är homosexuell, men mest för att underlätta i mitt dejtande och för att andra ibland frågar. Och för att jag hittills enbart blivit kär, attraherad av och tänt på tjejer. Men jag är en öppen person så om jag skulle känna likadant för en snubbe hade det inte bekymrat mig det minsta.  

6. Precis!

7.  Ja, lite.  ^^
Svar på tråden När två tjejer har sex med varandra är det inte riktigt sex?