• ganskabra

När två tjejer har sex med varandra är det inte riktigt sex?

shivas skrev 2013-10-26 01:23:55 följande:

Och just att du känner som du gör kring att det skulle kännas som att du smusslade. Prata med din man om du och förklara. Han kanske kan få dig att känna dig tryggare i det hela. :)
    Han är väldigt ointresserad av detta vilket jag insåg precis kanske betyder att han blir obekväm av tanken, att han kanske inte alls är okej med att jag skulle utforska min sexualitet och som du beskriver, utveckla den. Han kanske bara inte vill stå i vägen för det "nya" jag vill prova, vilket skulle förklara varför tjejer var okej men inte killar. Killar har jag ju redan testkört.
    Ska dra min teori för honom imorgon och se om det kan ligga något i det :)
    Hur som helst, det blir både nervöst och pirrigt när jag tänker på det och jo, nog känns det lite som att man skulle vara "oskuld" på nytt. När jag tänker hur det skulle vara att ha sex med en tjej så är det för det första upphetsande, för det andra så är det ingenting jag redan "kan". Det känns jobbigt, att vara totalt hudlös och ge sej in i något som är både spännande och lite läskigt, jag blir 14 år igen
    There is no such thing as a hopeless situation. Every single circumstances of your life can change!
  • ganskabra

...oh damn, glömde att trycka på anonym-knappen.
    Skit samma :p

There is no such thing as a hopeless situation. Every single circumstances of your life can change!
  • ganskabra
    shivas skrev 2013-10-26 01:35:10 följande:

Men det är ju kanon att du kom fram till hur du vill göra och vad som passar dig och din situation. :) Stort lycka till med upplevelserna. :)
    Jag vet inte om jag kom fram till någonting alls :p men ibland så är det skönt att kasta ut sina tankar så man ser dom framför sej. Ibland börjar det lysa glödlampor, det är väl bara att vänta och se.
    Det är ju inte direkt så att möjligheten har visat sej eller att en situation har uppstått då det kunde ha hänt, men det kanske kommer ^^
    Det är bra att vara nyfiken på livet tror jag, men inte att vara nyfiken för länge utan att ta reda på de sakerna man ör nyfiken på. Man kanske skulle börja leva som man lär också x)
Svar på tråden När två tjejer har sex med varandra är det inte riktigt sex?