Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
Nu tänket jag mest att vi kan lika gärna vänta tvåmånader nu när vi är så nära. Sen spelar det egentligen absolut ingen roll när det blir.
Jag längtar med! Vill ha April nuuuu!
Chiquita- Hur fick ni veta att fostret hade kromosomavikelser? Känner själv att jag är skraj för att det kan hända. Jag kommer inte ha hunnit fylla 35 så då får man väl inte göra nup- test, eller? Någon som vet?
November är ju en jättebra månad (eller)... här är en till som är väldigt otålig, vill försöka nu! Min äldsta är född i november det är varken bra eller dåligt, hon har aldrig själv reflekterat över att vara född sent. Kanske kommer dessa funderingar när det börjar handla om åldersgränser. Hon har heller aldrig haft problem i skolan, även om det är ett av mina argument till att vänta. Barn födda tidigt har ju nästan ett år i försprång gentemot klasskompisarna födda sent.
Jag fick precis mens efter pillerstopp och frågan är om jag KAN bli gravid redan denna månaden. Det sägs ju att man ska få en "riktig" mens först.
Jag bor utanför Göteborg och jobbar som lärare.
Jag kan erkänna att vi kört på redan nu jag har inte koll på ägglossning så det är inga seriösa försök men sker det så sker det med risk att det blir ännu ett novemberbarn Kan bara inte vänta nu när vi bestämt oss!
Chiqita- spännande!!!
Här är det väntan. Känner inget så jag tror att mensen kommer lite sent. Känner mig inte gravid, men får vänta och se. Borde vara mens nästa helg senast.
Jar har velat i flera år på grund av de anledningarna du nämer. Det enda jag kan säga är att känslan inte försvinner. Jag har verkligen försökt vara nöjd med de två jag har men det går inte så nu jobbar vi hårt på en trea med ett stort åldersglapp mellan syskonen. Vill du ha barnen i en grupp så tycker jag du ska köra på!
Får man hoppa in? Ingen verkstad här är otroligt velig om vi ska försöka på en till eller ej... Har en på 2,5 och en på 10 mån. Känns som om det kan bli så mycket besvärligare och dyrare...sugen på qtt resa med barnen och det blev r ju väldans dyrt...men känner mig inte helt färdig heller.... Åh så Svårt! Ni andra veliga, hur tänker ni?