Natalie87 skrev 2013-11-22 08:54:05 följande:
Haha känner igen det där. Blev så sur och ledsen här om dan när min sambo tyckte att jag skulle lägga ner datorn för att vi skulle kolla på en film. Fick tårar i ögongen och sa "kolla på din jävla film du", stängde ner datorn, tog hunden och gick ut. Hahahah kom på mig själv när så fort jag gått ut ur porten och tänkte "vad hände precis??" Sambon kom ut också så tog vi en promenad tillsammans och försökte låtsas som att inget hänt. Hahaha.
Vi mår bra =) Ja absolut, jag jobbar på. Idag är det tre veckor kvar tills sista arbetsdagen. Längtar så klart men ändå har jag en känsla av att jag kommer bli uttråkad hemma =P
BabyGurl87 skrev 2013-11-21 23:06:02 följande:Ja förlossningen startade av sig själv :) hade en blödning sen lördags och på måndag morgon gick första hinnan med vatten och runt 6 på kvällen började värkarna och ca 9 timmar senare föddes hon :)
Va skönt! Så typ 24 timmar från att vattnet gått?
Ska hon få ligga kvar på neo länge eller tror ni att ni får åka hem snart?
Nja 18 timmar typ :P
Idag har dom sagt att alla värden och så ser bra ut, hon har gått upp lite. Nu ska dom bara ha koll så att hon håller värmen och gör hon det så får vi åka hem imorgon :) dock kommer hon fortsätta med sondmatning och kommer att ha ett larm kopplat när hon ligger själv!