Någon mer gravid som bor nordväst om Stockholm som söker nya vänner?
Hej hej! Är 25 och bor i bro :)
Bf den 16 december med tredje barnet! Har 2 pojkar och blir troligtvis en liten tjej nu :)
Hej hej! Är 25 och bor i bro :)
Bf den 16 december med tredje barnet! Har 2 pojkar och blir troligtvis en liten tjej nu :)
Hej tjejer!
Nu har vi flyttat! Fått alla möbler på plats och fler än hälften av alla kartonger är uppackade. Får se vad hunden säger idag när hon kommer hem. Stackarn har redan flyttat fyra gånger på mindre än 1,5 år.
Jag såg att ni skrev lite om sammandragningar och om sjukhus. Sammandragningar har jag fått lite då och då från vecka 25 ungefär.. Det märkliga är att de kommer när jag vilar.. De flesta andra brukar få det när man är uppe och rör sig och kanske anstränger sig lite mycket. Men som tur är gör de inte ont eller så, det bara spänner.
Vi har valt Danderyd. Dels för att det går fortare att ta sig dit (slipper köra upp på E4:an där det är kaos i morgontrafiken) och dels för att jag har många kollegor och vänner som fött där och tyckt det var hur bra som helst. Ser fram emot BB hotellet sen också. Känner att jag inte kommer våga åka hem med bebisen direkt utan vill gärna ta det lugnt med lilla familjen i ett hotellrum ett tag där man får klara sig själv men har en massa barnmorskor direkt utanför rummet.
Vi har varit där redan och kollat runt och varit på en informationsträff där de berättade om förlossning och den första tiden efter, ska dit igen nästa vecka på ytterligare en informationsträff.
Skönt också att BB Stockholm finns där också så skulle det vara fullt på vanliga förlossningen så får man prio på BB Stockholm.
Jag går också hos bm i Kungsängen :) har Berit! Har haft henne med mina andra 2 också :) va där idag och mätte och lyssnade på hjärtat!
Åh skulle vara kul idag men min minsta fyller 3 idag så det blir god middag och lite tårta med presenter idag med familjen :)
Jag ska däremot troligtvis in till stan (söder) imorgon och träffa några från en annan tråd! Ni får gärna följa med då också om nån vill? :)