Brun flytning i vecka 6 är det kört :(?
Såg just en brun flytning i trosan, betyder det att det är kört? Finns det nån chans att det kan gå bra? Inge ont Inge rött bara brunt. Jag är i vecka 5+4 eller 5+1
Såg just en brun flytning i trosan, betyder det att det är kört? Finns det nån chans att det kan gå bra? Inge ont Inge rött bara brunt. Jag är i vecka 5+4 eller 5+1
Tack för era svar
Jag hoppas verkligen att det kan få gå vägen
Får ringa barnmorskan imorgon. Hoppas sambon kommer hem tidigt från kvällsjobb och sonen somnar tidigt för oron äter snart upp mig :( men skönt att höra om fall där er gått bra
Kram till dig också
Här känns det ganska kört :( nu blöder det. Blä för missfall!
Det var kört för min del. Blödningarna ökades mer och mer och mycket koagler kom nu är det nästan minus på Stickan så graviditetshormonernq verkar också gå ur kroppen fort, känns skönt att kunna fokusera framåt på nya försök istället. Eftersom missfallet blev så tidigt så väntar vi inte en mens utan kör på direkt (när det slutat blöda). Jag ville gärna intala mig att det kunde gå bra när det kom brunt men det kändes inte bra i magkänslan. Hoppas ett nytt frö snart får börja gro och att det då blir en fullgången graviditet.