Skinnbyxor på 40-åring?
Möjligen är du något for ung. De flesta kvinnor jag sett med skinnbyxor är över 45 år, nyskilda med en färsk tatuering på ena axeln och gillar att åka finlandsbåt.
Möjligen är du något for ung. De flesta kvinnor jag sett med skinnbyxor är över 45 år, nyskilda med en färsk tatuering på ena axeln och gillar att åka finlandsbåt.
En del medelålders män får plötsligt för sig att de klär i cowboy-hatt eller skinnväst. Ungefär samma sak är det med äldre kvinnor och skinnbyxor. Det är varken rockigt eller sexigt. Möjligen signalerar det en pågående svampinfektion. Köp ett par snygga jeans istället.
Om nu skinn är ett naturmaterial som andas, hur kommer det då sig att det blir svettigt att sitta med med bar hud i en skinnsoffa? För att inte tala om i en solig bil med skinnklädsel. Självklart är det upp till var och en att bära skinnbyxor, men som kille tycker jag att det är bara tantigt. Undantag om du har hennafärgat hår och bryter på finska eller jobbar i en presentaffär i en småstad :)
64 år och skinnbyxor. Det är ju det jag säger :D
Frågar du mej när skinnbyxor passar så skulle jag svara när man åker motorcykel.