Skinnbyxor på 40-åring?
Jag känner mig så osäker nu när jag är över 40. Jag har ju fattat det att folk i allmänhet tycker att man inte kan ha vilka kläder som helst då. Jobbigt för mig för jag är intresserad av mode och gillar att följa med trender och stilar och läser högar av modemagasin varje månad.. Skillnaden mot när jag var yngre är att jag vågar köpa den typ av kläder som jag bara tittade på förr. Just nu är jag sugen på att köpa ett par slimmade skinnbyxor. Jag älskar skinn, även om jag inte har så många plagg, och nu när jag är lite äldre har jag råd också.
MEN för att inte hamna i sitsen att folk runt omkring tycker att jag är en sån där tant som inte fattar hur gammal hon är/som försöker göra sig yngre än hon är frågar jag er på FL. Kan man ha svarta skinnbyxor när man närmar sig 43? Jag är smal med en nätt figur.
Dessa tycker jag är urfina: www.bubbleroom.se/sv/kvinna/selected-femme/byxor-16/bean-leather-pants-black
Och kan man ha skinnbyxor på jobbet? Jag jobbar på kontor. Tror inte att någon annan här har haft skinnbyxor på sig. Det är mest jeans eller kostymbyxor.