Inlägg från: Darla |Visa alla inlägg
  • Darla

Skinnbyxor på 40-åring?

Köööp! Skinnbyxor är ju jättesnyggt och självklart kan du ha det.

• Darla
    Paulina P P skrev 2013-10-17 12:11:58 följande:
    Jag vill ju klä mig feminint. Vit sidenskjorta till skulle jag nog satsa på. Har också en kortärmad ljusgrå angoratröja som skulle vara snyggt till.

Eftersom jag inte har tatueringar eller knallrött hår eller annat liknande, går inte  högklackat heller, kanske jag kan bära upp dem Gäller att hitta rätt modell bara.

Egentligen har jag bra självförtroende och vågar som sagt klä mig mer som jag vill än när jag var yngre, samtidigt vet jag ju, genom media... och min syster... att folk i allmänhet kan ha vissa åsikter. Jag vet också att jag inte riktigt "fattar" hur gammal jag är. Jag köper kläder som jag alltid velat ha men tidigare inte vågade eller hade råd att köpa. Jag har inte bytt stil. En skinnbyxa skulle jag matcha med feminina plagg och accessoarer.
    Så snyggt det låter med sidenskjorta eller angoratröjan till. Jag skulle absolut köra med något sånt, pudernyanser är snygga med, stora angora sjalar också, svepta lite snyggt. Och sen något snyggt smakfullt större smycke som väger upp.
Svar på tråden Skinnbyxor på 40-åring?