• Redan47

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Tack mina härliga tjejer och väninnor!!! Nu är jag gravid! Härlih känsla som jag vi nu hoppas håller i sig i drygt 8mån till!:)) två embryon hade vi och två har egen kuppe' nu!

• Redan47

Nu är jag gravid!!!! Ruvar två embryon. Känns så bra! Har ju rutin nu så det känns inte nogot speciellt nervöst eller så numera. Har uppskrivet det jag behöver komma ihåg m inköp medicin och så. Vet vad jag vill ha ich behöver. Två dagar kvar på semester. Måndag bär det av hemåt igen!

• Redan47

Du behöver inte vänta. Det blir längre väntan när ni valt Sverige... Det systemet med att bli numrerad och risk att inte få någon skörd - det skulle jag inte stå ut med. Det är nog så påfrestande mentalt ändå. Men jag har inte åldern på min sida.

• Redan47
    NinaCamilla skrev 2014-09-16 14:46:14 följande:

Redan: Hur det känns? Hoppas att du kan visa vägen till graviditet. Vi är på gång här med. smile1.gif Det blir i början av oktober, hoppas jag.  Penny ville att jag skulle ta progynova vaginalt och har inte aning vad det kan vara. Har du fått sånt?

Det är östrogen som du tar vaginalt. Jag tar 4mg på kvällen.

Jag mår utmärkt! Finner ingen anledning att oroa mig eller fundera över ruvning. Det tar så mkt energi. Kan inte påverka det hela. Tar hcg när det blir dags. Men önskar gör jag som bara den!

Skönt du börjar på riktigt! Det är skönt att börja. Kram
  • Redan47
    NinaCamilla skrev 2014-09-16 15:57:54 följande:

Redan: Vet du någon märke som säljs i Sverige. Jag har bara vanliga progynon tabletter som inte går att ta vaginalt.
    Skön att du känner dig normal och inte nojig. Som du säger man kan inte göra iaf något - du har gjort allt. Håller tummarna. Kram!

Jag stoppar upp mina progynon vaginalt..! Går inte det menar du?
  • Redan47
    NinaCamilla skrev 2014-09-17 12:36:25 följande:

Redan: Jag trodde inte att det gick men fick veta från Penny att det går. Jag tycker bara att tabletter är så småa att försvinner dit och om de ens smälter men jag lyssnar på dig och henne smile1.gif har aldrig tagit vaginalt förut även om jag är veteran. Tydligen har jag nu problem med slemhinnan. Jag blir inte yngre plääh

Smälter gör de! Lite Flink får jag vara för att pilla upp dem så högt jag kan. Mumsa i dig östrogen och gör mätningar lite oftare, så är det lätt att följa utveckling och justera intaget. Du har genomgått en tuff cellgiftsbehandling, inte bara åldersrelaterat. Det kommer gå utmärkt för dig! Tro och hopp och envishet.
  • Redan47

Villsåg ; håller tummar för att Bambi vänds på så du kan förlossa henne utan KS. Hon kan gott vara kvar lite till tycker du inte det?! Kram vännen<3

• Redan47

Nästa vecka TD!!! Åker tar ett hcg onsdag tror jag. Lillan kommer när hon har tröttnat på ligga som en fällkniv det lilla pyret;) du kan väl ställa dug på huvudet ;))

• Redan47

Hmmm..... Tänk att en sticka kan inge sådan respekt;) vem vet, vad jag får för mig. Har inte koll vad jag har i förrådet....:)

• Redan47

Nina: hur mår du dåligt? Hur mkt äter du och ska upp i? Jag har plåster vill du prova det?

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014