Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Backefru skrev 2014-02-05 19:51:56 följande:
Hej! Hoppar in i tråden här, hoppas det är ok! har hängt en del i amh trådar tidigare då vårt problem med att få barn delvis beror på mycket lågt amh värde. Nu står vi i kö på karolinska för äd :) ibland känns det lite ensamt då tänkte jag att man kan få stöd av varandra i en sån här tråd. Finns det fler som står i kö på KS? KramVisst är väntetiden otroligt frustrerande!? Fy sjutton! Synd att ersättningen inte är samma i hela landet och att man kan lämna på vilket sjukhus som helst (känns som jag skrivet detta förut...). Det finns massor med tjejer som kan tänka sig donera om de skulle kunna göra det på sitt hemsjukhus...
Här ruvas det på och kanske, kanske, kanske blir det ett plus i mitten av nästa vecka. Tjuvtestade idag fyra dagar före BIM (eller vad jag skall kalla det? BIM=14 dagar efter äggplock alltså) och 11 dagar före klinikens TD. Tycker mig kunna skönja en skugga. Vet inte om jag lurar mig själv, men jag vet ju hur ett helt blankt test ser ut och detta är nästan helt blankt. Bara 56 % får plus på BIM -4, så det är ju bara att avvakta.
Håller tummarna för er andra som är på G. Kul NinaCamilla att få komma iväg snart!