• Wimsy

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Medan några av oss nu börjar få bebis är jag nöjd att ha första projektet klart - omgjort skötbord. Målat och bytt ut handtagen mot knoppar. Originalet är ett IKEA Leksvik skötbord som jag fixat iordning.

• Wimsy

Idag har vi avslutat bebisens rum med målning och wallies. Nu får jag äntligen börja inreda med möbler, gardiner, mattor och allt annat!!

• Wimsy

Idag har vi kört tvättrace av alla kläder *phu* - har visst köpt på oss en del...

• Wimsy
    Kurrydutt skrev 2014-04-29 23:51:34 följande:
    5 dagar kvar till BF o jag blir glad när jag hör att fler än jag har smått panik ibland. :) Både inför förlossningen och för livet efteråt. Då känner jag mig inte ensam. Det kommer säkert att gå skitbra allting men jag har svårt att greppa allt som kommer hända om bara några dagar. Känns så sjukt overkligt.

Vaknade nu mitt i natten av koltrastarna som kvittrar i 180 utanför fönstret och att jag är hungrig! Ska till barnmorskan idag på Valborg och har föberett en lista med frågor på saker som jag undrar. Allt från napp, saker att köpa från Apoteket till hur känsligt det är med sol och att träffa folk den första tiden. Högt och lågt. Vill inte att det är på G riktigt än utan vill vara ledig några dagar till för att hinna förbereda men är samtidigt lite otålig... Kom nu då så vi får träffa dig!
  • Wimsy
    körsbär01 skrev 2014-04-30 08:28:44 följande:

Wimsy: när har du bf? smile1.gif

BF är satt till 14 maj så inte många dagar kvar nu!
  • Wimsy
    SnowAngel skrev 2014-04-30 15:53:27 följande:
    Ååh då har ju vi bf samma dag wimsy :)

Intern "tävling" om vem som kommer närmast då? Hihi!
  • Wimsy

Har ju bäddat alla sängar och vagnen så det är redo iallafall! Gillar marint tema och stjärnor - kanske syns?! ;)

• Wimsy
    SophiaI skrev 2014-05-27 20:51:55 följande:
    Ja när andra kan lägga upp söta bilder på sina bebisar får väl jag roa mig med att lägga in bilder på magen. Hehe. Sjukt hur en kropp kan förändrar fram och tillbaka, eller hur? Senaste bilden, vecka 40, är från idag. Nu hoppas jag att jag slipper ta fler magbilder denna graviditet. Kom ut nu bebis!

Vad fint och roligt gjort! Verkligen en kul utveckling att följa!
  • Wimsy
    Anine skrev 2014-05-28 21:16:16 följande:

Våran lille Charlie, kom till världen 22/5 ?? phpAeLjHN06084.jpg

Vi fick också en Charlie, på Mors Dag på 25/5!
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!