• Wimsy

Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!

Defeateris skrev 2014-02-03 14:56:22 följande:
    Var och handlade lite tyg för att sy egna babykläder... Nu ska jag bara lära mig att sy också.. ;)

Åh vilka härliga barntyger! Det kommer bli jättefint, jag önskar också att jag kunde sy (och att jag ägde en symaskin...).
  • Wimsy

27+2 i måndags men det känns som mer. Det har definitivt hänt något senaste veckan i storlek. Nu får den lugna sig lite med att växa!

• Wimsy

Fyndade lite på ICA Maxi av alla ställen. Många fina saker i deras I??Eco-serie.

Det här blir nog BB-outfit, gillar verkligen den vita bodyn med texten "Hello Life"!

• Wimsy

Framförallt kallar vi den "bebisen" (måste sägas med ett speciellt röstläge också). Eller Lilleman. Min naprapat kallar honom för "iskuben" eller "kuben" då han är en IVF-bebis från fryst ägg.

• Wimsy
    SophiaI skrev 2014-03-05 19:32:57 följande:
    Jag syr ju också en del till bebisen i magen. Detta har det blivit de senaste två veckorna!

Grymt duktig du är! Så fina saker, gillar tigrarna jättemycket!
  • Wimsy

Fick en massa roliga leveranser av paket i helgen! Bland annat de här fina dra-på-lakanen till vår Bugaboo.

• Wimsy
    Jennnifer skrev 2014-03-24 10:15:51 följande:
    Måste få lov att fråga vart ifrån du beställt dessa? Superfina:):)

Man får lov :) Jag älskar själv att få tips på små inköp! Dessa har jag beställt från USA på Etsy om du känner till det. Där finns ALLT! Säljaren heter "katyferrari".
  • Wimsy
    Snowsee skrev 2014-03-30 18:34:34 följande:
    Idag har jag samlat sjukt mkt vätska. Det spänner och gör ont i fingrar, fötter och vader. Tom ansiktet ser svullet ut. :/

Känner likadant, helt svullen, framförallt om fötterna. Gick in och provade skor idag på eftermiddagen. Vet inte vart den tanken kom ifrån för smart var den inte. Fick inte ner en tå i 39 (har 38 vanligtvis). Blor till att köpa gympisar EFTER födesl.
  • Wimsy
    Nawifa skrev 2014-04-03 21:21:34 följande:

Hej tjejer då var man trebarns mamma! Idag i vecka 33+3 föddes hon med akut kejsarsnitt pga placentaavlossning. Allt gick bra och hon är stor och pigg, väger 2800 gram och är 47 cm lång. phpC84V8i79479.jpg

Men så söt! Grattis, skönt att allt verkar ha gått bra trots allt!

Så roligt att se att de faktiskt är "klara" redan i vecka 33 även om de är lite mindre. Blir mer verkligt för en själv!
Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!