Vi som har BF Maj 2014 - Bildtråden!
Magen i v 9+4. Den börjar ändra lite form nu, hade lite mage från början så inte så mycket större men desto rundare.
Kompis v 8+6
Magen i v 9+4. Den börjar ändra lite form nu, hade lite mage från början så inte så mycket större men desto rundare.
Jag tror det var någon slags växtspört i magen i natt, jag har knappt fått sova alls, ont och illa mående. Magen var tjockis i morse, annars brukar den vara relativt platt på morgonen.
Kompis v 10+6 idag
Morgon vs kväll v 12+1.. Härligt!
Ser ju tjockare ut framifrån än från sidan. Hoppas det ska framgå lite att det är en preggomage ikväll ska outa mig för några vänner. V 14+0 idag. Längtar tills den är lite lite större eller ja rundare, sen kan den pausa där ett tag.
Ja jag tycker det jag med, men mina vänner tittade lite men vågade inte fråga haha så jag sa inget. Tänkte att dom skulle fråga varför jag har ont i ryggen men icke. Tråkmånsar får vänta ett tag till då :p
Älskar att vakna till denna syn <3 v 16+3
Bu för appen, den ska inte vara upp och ner.. Ja ja bebis ligger på vänster sida iaf och är allmänt sned.
V 18+4 på bilden enligt RUL, en liten flicka som tjockar på sig och mig där inne. Själv så får jag stå mest stå ut med ryggont och växtvärk.. Har ni mycket "mensvärk"?