• kk kk

Är svenska kvinnor promiskuös?

Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 15:37:25 följande:

Fast de har inte olika roller i den mening som du syftade på, att män vill knulla och kvinnor vill hålla på sig: tvärtom, vill männen i en art knulla, så vill kvinnorna i samma art också knulla. Vill kvinnorna i en art inte knulla, så vill männen heller inte det till vardags. Annat vore som sagt ett otroligt slöseri och en riskfaktor för artens överlevnad.
    fast det har jag aldrig skrivit. det är ju det som är hela poängen här, att kvinnors sexuella strategi gynnas av att knulla runt, annars skulle vi ju inte ha diskussionen till att börja med.

kvinnor vill inte alls hålla på sig. de vill knulla högkvalitetsmän, och sen vill de att de männen stannar och investerar i dem. eftersom vi couplar så går det inte, och en del kvinnor parar då ihop sig med män med mindre status, såna som kan tänkas att uppfostra andra mäns barn istället för egna. 

en bra strategi blir då att ligga med en man för att han ska stanna och investera i henne men sen ha hett sex med en högkvalietetsman under ägglossning. eftersom män och kvinnor utvecklats med varandra (som du mycket fint insett) så blir männens drag här att utveckla system för mateguarding och sperm competition. an voila, här har du dynamiken som gör att män ogillar andra mäns kukar nära sina flickvänner

om mna inte förstår det där förstår man ju ingenting av vad som händer i världen, och hur dynamiken mellan män och kvinnor uppstår i olika delar av världen.
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 15:39:07 följande:
    Nej, jag sa att alla män inte bryr sig. Och relationen gick i kras för att jag tyckte att han var för konservativ. Han tyckte att jag hade legat med alldeles lagom många människor, jag tyckte att han skulle skita i om jag legat med 300 till.

Om du syftade på min förlovning så gick den åt skogen för att jag inte ville leva det livet.
    alltså gick ditt förhållande i kras på grund av sexuell historia. vilket var vad jag skrev.
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 15:39:50 följande:

96 år är väl litet utanför vad jag skulle finna vara i min smak, tror jag... Jag är inte helt utan åldersgränser (jag tänker på samma grund heller inte ragga på någon under arton, och det ska mycket till att jag ska ragga på någon som är under 25).
    ännu en lögn avslöjad
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 15:40:01 följande:
    Återigen. Han ville vara med mig, jag stack. Jag trivs inte med människor som har den typen av åsikter.
    fast då kan du ju inte förvånas över att män känner såhär, när du sett det på så nära håll. dt är ju det som är underligt.
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 15:43:38 följande:
    Alltså - alla män är inte sådana som bryr sig. Män är olika. Alla män ljuger inte, alla män tycker inte att kvinnor är slampor om de legat med många personer. Män är inte en homogen grupp av likatänkande.
    nej men majoriteten av män är det.
  • kk kk
    Knall skrev 2013-10-11 15:44:42 följande:
    Jag som kvinna ska bara tacka och ta emot om en man vill ha en relation med mig? Han har rätt att tvinga mig?
    nej men man är två i en relation, så båda måste vilja.
  • kk kk
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-11 15:45:53 följande:
    Att diskutera sitt sexliv är en sak. Att diskutera antal sexpartners en annan.
    om det nu vore så öppet som du sa, så ser jag inte hur ett antal kan vara ett problem. 
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 15:50:12 följande:

Nope. Sex är inte att slå ihjäl konkurrenter för att göra någon preggo. Det är fortplantning. Sex är raka motsatsen, ett socialt medium.
    sex innebär konkurrens och att göra sig av med konkurrenter är därmed inbyggt.

fråga djingis khan, han är far till nästan 1% av alla idag levande människor. 
  • kk kk
    puss skrev 2013-10-11 15:51:52 följande:
    vissa män gillar inte att bli jämförda. de vet att de förlorar. därför vill de inte ha konkurrens.
    sant, det är säkert en stor del av det här.

även om de tror de vinner, så vill man inte tävla i en så speciell och tajt relation som det här innebär. 
  • kk kk
    puss skrev 2013-10-11 15:55:04 följande:

men omg vad umgås du med för fjolligt folk??
    jag har sett det där, det är inte snyggt.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?