• kk kk

Är svenska kvinnor promiskuös?

Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 15:16:09 följande:

Word. Jag känner bokstavligen drösar med vackra, fantastiska kvinnor. Jag vill inte ligga med alla dem för det. En del ja, men inte alla. Vissa känns det bara vänskap med, åter andra vet jag är väldigt olika mig på relevanta plan, och åter andra är upptagna och monogama (eller bara monogama).
    nu tror jag inte på dig längre
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 15:17:48 följande:

Mhm. Så då är det alltså inte sexet som är det primära (ety båda männen hade kunnat gangbanga kvinnan), utan våldsdriften och makthungern.

Det vet du inte. Q kanske har värsta sexorgierna medan Bond är ute på uppdrag. 
    jo sexet var det primära. och som det heter "döda män knullar inte"
  • kk kk
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-11 15:18:47 följande:
    Tja... med tanke på hur många som skiljer sig idag och antagligen inte vill leva ensamma resten av sitt liv så är det ju TUR att de flesta killar tänker annorlunda än du.
    håller med, verkligen tur.
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 15:20:56 följande:

Jag ser fet ut i det mesta. So what? Jag gör som den därna franska filosofen (Voltaire troligen): "Give me 10 minutes to talk away my ugly face and I'll bed the Queen of France". Drömmer
    aha, det är därför tror Q är het för kvinnor

det var inte för att kalla dig fet, det var en travesti på "ser jag fet ut i de här jeansen?" som ett exempel på en fråga kvinnor ställer och där män gärna fibblar med svaret. 
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 15:22:47 följande:
    Jag upprepar det jag tidigare skrev;
    Jag har haft flera riktiga förhållande. Jag har till och med varit förlovad och planerat ett bröllop. Jag kände bara att det inte riktigt var min grej.

Snubben som jag lämnade för att han hade för konservativa åsikter, han trodde också att alla hans polare var som honom. Det visade sig att nästintill ingen av hans manliga vänner höll med honom när det kom till hur många man borde ha legat med. De hade haft grabbkväll och diskuterat det och han hade fått sjukt mycket mothugg. Någon tyckte att det kanske fanns en gräns, men att den låg på typ 100+ personer. Han kunde inte fatta det, han hade levt hela livet och trott att alla människor tyckte som honom.

Vad säger du om det? Under grabbkvällen fanns inga kvinnor att imponera på. Under mina relationer var det ingen som hade dessa åsikter.
    jag vet att de här killarna ljuger. dessutom fick du u reda på vad som sas, så speceillt tajt är ju inte det där gänget.
  • kk kk
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-11 15:25:49 följande:
    Är samboskap nån slags måste i en relation menar du? Långt ifrån alla vill vara sambo eller gifta sig, vettu.
    nja, om man ska leva ett långt liv tillsammans så är det praktiskt om man är i samma kommun
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 15:26:34 följande:

Varför skulle jag ljuga? Jag är inte en kvinna som vill starta relation med dig, så jag har ingen anledning att fara med osanning. Tungan ute  
    göran person säger att han feminist
  • kk kk
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-11 15:26:50 följande:
    Hon skrev att hon inte ville gifta sig för att hon ville annat med sitt liv.
    Det har ingenting med eventuellt sexliv att göra.
    tyckte hon skrev att förhållandet tog slut på grund av sexuell historia.
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 15:29:50 följande:

Du hann före, tänkte precis kommentera samma sak. Det var hon som bröt upp, inte han.
    män med det här bryter sällan upp, de plågar sina kvinnor tills de gör slut så det är helt in character
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 15:28:08 följande:

Barnen har en pappa, de behöver troligen inte en till. Vilken relation jag får till barnen märker vi med tiden.  
    mm, hon ser det nog inte så dorian, du får nog ta upp det där med henne. hur länge har ni varit ihop?
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?