• Monte

Är svenska kvinnor promiskuös?

LinneaJosie skrev 2013-10-16 22:01:21 följande:
    Torsdagar blir awesome. Ska vi ses vid squashen?

Aaaa där ses vi.
    I became insane, with long intervals of horrible sanity.
  • Monte
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:03:28 följande:
    Jeez, tjejer också ,du verkar omättlig. ;). Inte intresserad dock!

That's cool. Det var det eller en nybörjarebok i ironi.
  • Monte
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:16:49 följande:
    Ja, vi leder statistiken, måste bero på alla kvinnor som efter fyllan vaknar upp med en främmande man bredvid sig och känner sig så genomrutten eller kanske mannen inte ens är kvar, ja men då måste han ju ha våldtagit mig eftersom jag aldrig skulle göra nåt sånt...

Wow! Med kvinnosyn som din behöver vi inte Saudiarabien längre. Good job!
  • Monte
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:19:36 följande:
    Gå tillbaka och läs en gång till, kanske förstår du då...eller inte...

Funny, det är snarare du som behöver den där lektionen i ironi. Jag fattar inte hur man kan missa vissa saker....
  • Monte
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:22:26 följande:
    Vadå, är det bara mannen som bär ansvaret nu, vad hände med jämställdheten kvinna, med en sån manssyn behöver vi inte Sverige mer! Good job!

Bra svar på varför det första du tänker om våldtäktsoffer är att de vill dölja sin slampighet. Imponerande.
  • Monte
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:24:45 följande:
    Nej, endast framför andra likasinnade kvinnor, framför männen är ni oskulder.jag har nog hört er snacka. Stackars era män eller kanske de redan har vaknat.

Hahahahahha, va?
  • Monte
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:26:49 följande:
    Inte alla, men en stor del därför leder Sverige våldtäktsstatestiken, för inte tror du att svenska män är värre än andra män ?

Jag går och klipper tånaglarna nu.
  • Monte
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:33:22 följande:
    Tror inte lagstiftningen skiljer sig särskilt mycket från övriga Europa tex.

Alternativ 3 alltså.
  • Monte

[quote=71404937][quote-nick]Anonym (Sviken) skrev 2013-10-16 23:29:29 följande:[/quote-nick][/quote]

Du tycker det är KUL att den här människan pissar på våldtäktsoffer? Jag börjar förstå varför din sambo snedknullade.

• Monte
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:45:18 följande:
    Du tycker det är KUL att den här människan pissar på våldtäktsoffer? Jag börjar förstå varför din sambo snedknullade.

Jag svarade dig efter det också, kanske ska gå tillbaka och läsa , och läs rätt denna gång![/quote]

Ditt "svar" kan du köra upp i fittan. Troligtvis det första du fått där på länge. Bittra, elaka, missunnsamma, hatiska människa. Tvi vale.
  • Monte

Alltså, vem hycklar? Vilken ärlighet tror du att du kommit med? Dina egna äckliga påhitt om brottsoffer. Det är fan riktigt lågt.

• Monte
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-17 00:01:44 följande:
    Tycker du ska gå tillbaka och läsa om för att jag skrev inte att alla våldtäktsoffer ljuger .de är offer och jag lider med dom. Jag syftade på såna som hittar på sina historier, det finns dom också ser du. Tycker du ska lugna ner dig lite och sluta sätta ord i min mun. Du delar inte min åsikt, thats all! Vore tråkigt om alla tyckte lika om allt.

Ja men precis, du kallar inte ALLA våldtäktsoffer för lögnare- bara en del. Bra. Där.
  • Monte
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-17 00:15:39 följande:
    Men du utgår ju bara från kvinnans version, vad säger det om dig? Bara för att hon säger våldtäkt betyder det inte automatiskt att det är det. Tro det eller ej men kvinnor kan faktiskt hitta på saker och ljuga om saker. Det är ju dom kvinnor som förstör för andra kvinnor som faktiskt blir våldtagna och för dom män som blir felaktigt anklagade och ibland kanske tom dömda. Men det bryr du dig kanske inte om?

Eh nej, jag utgår från det DU inledde med att skriva vilket var ett makalöst dravel som inte hade annat syfte än att kränka våldtäksoffer.

Som någon skrev är det för övrigt troligen betydligt fler män som ljuger om att ha våldtagit än kvinnor som ljuger om att ha blivit våldtagna. Det är förresten helt irrelevant, eftersom din poäng så tydligt var att du tror att kvinnor som ligger med många (?) män tenderar att ljuga ihop en story om våldtäkt för att slippa stämpel som slampa.

en sådan kvinnosyn ser man sällan bland svenska kvinnor. Det säger en del.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?