• Monte

Är svenska kvinnor promiskuös?

Jan Banan01 skrev 2013-10-15 18:46:52 följande:
    Jag är glad att min fru inte läst inläggen här. Speciellt inläggen där hon klassas som dum och importerad hade gjort henne väldigt ledsen. Hon har en mycket enkel bakgrund, men med stor drivkraft och gott läshuvud lyckades hon ta sig ända upp till universitetsnivå. Hon läste ekonomi. När hon kom till Sverige sadlade hon om och bli klar undersköterska till nyår. Hon ser inte bara bättre ut än en genomsnittsvenska. Hon har fan så mycket mer i huvudet än vad ni har, era hyrpjäxor!!!Skrikandes
    Du ser inte själv varför du förlorar diskussionen, va?
    Det är ingen, mig veterligen, som uttalat sig specifikt om din fru. Vi känner inte henne. Det enda som är ett faktum är att du hämtat hit henne eftersom du anser att svenska kvinnor är äckliga slampor, dumma, blåsta, häxor och allt annat vad du nu skrivit.
    Förstår du verkligen inte problemet?
    I became insane, with long intervals of horrible sanity.
  • Monte
    kk kk skrev 2013-10-16 00:45:03 följande:
    när du klickar tillslut monte, vilket vi båda vet du kommer att göra när kraschen snart kommer, så kommer det nu att finnas ett meddelande till av samma dignitet som du kan njuta av tillsammans med byrån

Jag kommer inte klicka visa endast på mina egna inlägg, det finns ingen anledning.

Sluta skriv till mig. Fatta att jag inte är intresserad.
  • Monte
    kk kk skrev 2013-10-16 01:04:22 följande:
    vi vet båda att du redan gjort det. den här rundgången är en loop inuti en snara fast i ett eko. så ja, låt oss sluta. det var dock du som började, jag tycker det kan vara bra att påpeka. bye baby.

Pinsam du är, nord.

Ja vi vet också båda två att du just åt en snorkråka, och att en fågel bajsade i Linköping.

Men hey, varför inte förklara vad det är du vill istället, eftersom du så väldigt gärna gillar din töntig macho-fasad på FL? Vad är din åsikt? Varför ska jag läsa mina egna inlägg menad du? Vad i direkt relevans till bananens påståenden om svenska kvinnor har det? Eller för allt i världen, vilken anknytning har det till att jag frågat bananen varför just han måste söka sig utomlands för att få fitta? Berätta gärna. Jag är sååååå intresserad.
  • Monte
    Surpuppan skrev 2013-10-16 13:41:12 följande:
    Du är konstig. Vad dillar du om? Tror du kan lägga ner att kommentera för ingen förstår ändå vad du vill med dina förvirrade inlägg.

Han tror att han trollar men borde hålla sig till att runka över närmsta ellos-katalog vilket är det närmsta en kvinna han kommer.

En del är roliga, det där är bara patetiskt.
  • Monte

• Monte

Hon menar antagligen (gissning?) att hon inte ser sig som helsvensk, men även hon (mulatt) har varit "ganska promiskuös".
    /gratis tolk

• Monte
    Bebelle skrev 2013-10-16 19:47:06 följande:
    Men det är nog oftast svårare för tjejer att bara ha sex. De jag känner (tjejer) som haft många sexpartners har haft det pga stort bekräftelsebehov, de har inte mer lust än oss andra.
    Men vilket tråkigt skitsnack. Fast du kan ju inte skriva så utan att generalisera rätt hårt.
    Själv har jag jävligt stor lust, men slutade ligga utan eftertanke för typ tio år sen. Alla kvinnor som gillar sex har inte ett bottenlöst hål som måste fyllas med bekräftelse.
  • Monte
    LinneaJosie skrev 2013-10-16 21:41:10 följande:
    Över en Cosmopolitan i baren såklart! Själv skryter jag mest på Öppna förskolan numera.

Funkar fint över grönsaksdisken på Konsum med. Varje torsdag.
  • Monte
    LinneaJosie skrev 2013-10-16 21:47:56 följande:
    Vi borde börja hänga på samma Konsum! På mitt Konsum ser alla så besvärade ut när jag högljutt delar med mig av detaljer från mina ligg :-/ Uptight bitches...

En del är så sjukt stela alltså.

Torsdagar funkar för dig? Jag är flexibel där, huvudsaken jag får skryta!
  • Monte
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 21:57:10 följande:
    Haha, ja det måste ju vara nåt fel på dom eller hur? Eller inte!

Kram.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?