Inlägg från: Anonym (Ärlig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ärlig)

Är svenska kvinnor promiskuös?

LinneaJosie skrev 2013-10-16 21:52:26 följande:
    Att de är frireligiösa?

Haha, ja det måste ju vara nåt fel på dom eller hur? Eller inte!
  • Anonym (Ärlig)
    Smecker skrev 2013-10-16 22:02:26 följande:
    Eller släkt med dig?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?

Nope, du vet väl att man inte behöver vara frikyrklig för att inte ha sex med allt som har två ben. Varför tror du att Sverige ligger så högt i abort eller varför vi har en egen dag kallad klamydiadagen? Varför leder Sverige i våldtäktsstatestiken?
  • Anonym (Ärlig)
    Smecker skrev 2013-10-16 22:13:56 följande:
    Oh, wow. Sverige leder våldtäktsstatistiken? Korrelerat för olika länders olika lagstiftning, alltså?

Ja, vi leder statistiken, måste bero på alla kvinnor som efter fyllan vaknar upp med en främmande man bredvid sig och känner sig så genomrutten eller kanske mannen inte ens är kvar, ja men då måste han ju ha våldtagit mig eftersom jag aldrig skulle göra nåt sånt...
  • Anonym (Ärlig)
    LinneaJosie skrev 2013-10-16 22:16:02 följande:
    Nej, mig är det aldrig fel på, helt rätt!

Jag vet ,du är ju gudagåvan sänd från himmelen eller hur? Precis det jag tog upp tidigare alltså, du bekräftar mina inlägg.
  • Anonym (Ärlig)
    Monte skrev 2013-10-16 22:19:12 följande:
    Wow! Med kvinnosyn som din behöver vi inte Saudiarabien längre. Good job!
    I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Vadå, är det bara mannen som bär ansvaret nu, vad hände med jämställdheten kvinna, med en sån manssyn behöver vi inte Sverige mer! Good job!
  • Anonym (Ärlig)
    LinneaJosie skrev 2013-10-16 22:22:03 följande:
    Så skulle väl inte en slampa tänka? Vi skryter ju om det på Konsum. Så på vilket sätt är ditt resonemang relevant?

Nej, endast framför andra likasinnade kvinnor, framför männen är ni oskulder.jag har nog hört er snacka. Stackars era män eller kanske de redan har vaknat.
  • Anonym (Ärlig)
    Monte skrev 2013-10-16 22:24:35 följande:
    Bra svar på varför det första du tänker om våldtäktsoffer är att de vill dölja sin slampighet. Imponerande.
    I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Inte alla, men en stor del därför leder Sverige våldtäktsstatestiken, för inte tror du att svenska män är värre än andra män ?
  • Anonym (Ärlig)
    Anonym (Sviken) skrev 2013-10-16 22:24:52 följande:
    Ja. Syfilis brukar ju angripa hjärnan efter ett tag.

Ja, det borde väl du veta allt om?
  • Anonym (Ärlig)
    Smecker skrev 2013-10-16 22:30:37 följande:
    Du verkar gilla att rapa upp saker som du inte vet något om. Svara på en väldigt enkel fråga: Är statistiken du hänvisar till korrelerad för olika länders olika lagstiftning? "Ja"/"nej"/"ingen aning, jag vet inte vad jag snackar om"?

Tror inte lagstiftningen skiljer sig särskilt mycket från övriga Europa tex.
  • Anonym (Ärlig)
    Knall skrev 2013-10-16 22:37:47 följande:
    Men då bevarar du ju din familjs heder!
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.

Ja eller din egen värdighet.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?