Inlägg från: Jan Banan01 |Visa alla inlägg
  • Jan Banan01

Är svenska kvinnor promiskuös?

Monte skrev 2013-10-14 21:04:04 följande:

Ja av den kommentaren på allt jag skrev utreder du alla eventuella frågetecken om att du faktiskt tillhör den skaran män. :)
    All right. Jag ska berätta för min "importerade" fru följande:" Tyvärr, babykoo (älskling på tagalog, i fall du undrar). Enda skälet till att jag gifte mig med dig var att ha något vackert att titta på och någonting skönt att stoppa in kuken i. Detta som jag enligt några rara damer på Familjeliv är för ful och gammal (45) för att få i Sverige . Jag hoppas att du inte blir alltför sårad av det faktum att dina svenska väninnor kanske innerst inne anser att det är så det ligger till"
    Nöjd? 
  • Jan Banan01
    Monte skrev 2013-10-14 21:26:52 följande:

Bra fråga.
    Janne? Förklara gärna.
    Det är väl ni som borde förklara för oss "oattraktiva". Eller?
  • Jan Banan01
    KimPossible skrev 2013-10-14 21:08:49 följande:
    Ja, det är helt förskräckligt.

Jag kan ju inte låta bli att undra om det är Janne som startat denna tråd... www.familjeliv.se/Forum-9-201/m71380809.html

Drömmer

Statliga horor kanske vore något? Så att alla stackars män med taskig personlighet fick utlopp för sina okontrollerbara lustar. 
    Tyvärr. Den tråden har en annan pappa.
  • Jan Banan01
    Smecker skrev 2013-10-14 21:27:19 följande:
    Jag börjar ana anledningen/arna till att han sökte sig utomlands..
    Svaret hittar du i din egen profil: "Jag må se ut som en slampa. men jag är mycket värre än så". Varför ska jag snacka mer dig?
  • Jan Banan01
    kk kk skrev 2013-10-14 21:51:20 följande:
    mmm, kvinnor som tänker är vackra. till och med deras meningsbyggnad är vacker

ni är ju inte snälla mot honom. play nice annars får ni mothugg. 
    Det är lugnt, kk kk. Det är alltid kul att retas lite med folk.  Jag kan bara lugnt konstatera att  jag aldrig hade fått uppleva allt det fantastiska jag varit med om med min filippinska käraste om jag till äventyrs blivit ihop med en vanlig svenska. Både vad det gäller kärleken och den filippinska kulturen. Det filippinska folket är verkligen enastående. Landet har inte enbart skänkt mig en fru. Där får jag även respekt för den jag är utan att behöva passa in i en massa mallar. Så egentligen borde jag vara tacksam i stället kritisk mot svenskorna.  Off topic. Jag är 1.87 m lång, väger 76 kg, har håret i behåll. Så jävla "oattraktivt bitter vit man" är jag alltså inte, era batikhönor!!!
  • Jan Banan01
    kk kk skrev 2013-10-14 22:23:20 följande:
    ok, kul att du hittat rätt.

jag tycker bara det är respektlöst att börja med rena personangrepp på nån man inte känner för man inte har några argument alls. svenskor är speciella, fast det finns guldkorn, men ja, många har en speciell stil som inte är direkt kvinnlig. jag har upptäckt att anglo tjejer är min typ, men jag gllar små brunetter. 
    Ja. Om en engelska, spanska, fransyska, italienska, grekiska eller varför inte en filippinska, klär sig i kortkort och fin kavaj ser dom enbart vackra och eleganta ut. Om en svenska gör likadant ser hon enbart billig och slampig ut, vad nu det beror på. Men det kanske vi ska lämna därhän. Jag har väl retat upp halva Sveriges befolkning vid det här laget.
  • Jan Banan01
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-14 23:03:57 följande:

Brukade också tro det. Nu vet jag bättre. Eller mer exakt uttryckt - det är sant hos vissa, men jag har faktiskt lyckats få ihop det med förvånansvärt många på äldre dar, trots att jag är kort, tjock och har lika skarp haka som en flodhäst. OK, något överdrivet det sista.
    All right, mannen
  • Jan Banan01
    Monte skrev 2013-10-14 23:01:29 följande:

Seriöst. Jag skulle få ut mer av att diskutera politik med min byrå än att föra en diskussion med dig.
    Jag har inga problem att få män eller kuk, det är inte min personlighet som fått mig att tvingas söka mig utomlands för att få en man. Logik och att följa ett resonemang är inte din grej.
    Monte har Marilyn Monroe som profilbild. MM hade heller inga problem att få män eller kuk. Urblåst var hon med. Monte säger i sin presentation: "Det finns absolut ingenting här". Fri tolkning
  • Jan Banan01
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-14 23:36:12 följande:
    Kanske är de ute efter en jordnära kvinna med bägge fötterna på marken, som inte ser sig själv som en gudagåva sänd från himmelen?  spånar liteObestämd  Som hela tiden sätter upp reglerna hemma vad som behöver göras och sexet är endast på hennes villkor.

Är jag nära?

Du är inte bara nära. Det är bulls eye!!
  • Jan Banan01

Alla ni som tycker svenskan är en så gudasänd varelse: Varför betraktas svenskan som ett lättfotat luder nere i Medelhavsområdet? Kan väl knappast bero på att bara en har knullat runt. Eller?

• Jan Banan01
    Jan Banan01 skrev 2013-10-15 01:17:27 följande:
    Alla ni som tycker svenskan är en så gudasänd varelse: Varför betraktas svenskan som ett lättfotat luder nere i Medelhavsområdet? Kan väl knappast bero på att bara en har knullat runt. Eller?
    Kan det bero på att svenskan efter två drinkar låter sig belägras av vem som helst eller är det bara p.g.a svartsjuka bland de lokala kvinnorna som misstycker att de blonda varelserna stöter på deras män?
  • Jan Banan01
    Monte skrev 2013-10-15 01:37:06 följande:

Clown.
    Må vara. Men har du något svar på frågan?
  • Jan Banan01
    Smecker skrev 2013-10-15 02:08:51 följande:

Ja för det gör ju såklart precis alla svenska kvinnor. Precis som alla svenska män har genomgående gott rykte i Pattaya.

Men om man nu absolut vill ha en oskuld, som gör som hon blir tillsagd av familjens överhuvud, som särar på benen enligt hans regler (pun intended), är ekonomiskt beroende av hans välvilja, ja.. då är nog Thailand och Filippinerna bra ställen att leta en hush.. förlåt, fru, på.

Ju mer du skriver desto säkrare blir jag på att Filippinerna var helt rätt val för dig. Du saknar uppenbarligen något som gör att du kan ha en normal relation med en västerländsk kvinna. Jag är glad att Asien finns som alternativ, så att sådana som du kan få uppleva äkta och ovillkorlig kärlek.
    Sådärja. Nu fick det ur dig. Känns det bättre nu? Och ja. Det var ju det jag fann därborta, så jag klagar inte. Men ditt andra stycke oroar mig en smula. Du får väl ta en tripp till Grekland  eller något. Verkar vara ett bra tag sedan du fick skott i råttan.
  • Jan Banan01
    Anonym (lm) skrev 2013-10-15 02:02:14 följande:
    kort och  gott, ja svenska  kvinnor är  slampiga, no doubt, norskor likaså. Härligt att festa med dom under åren då man höll till runt medelhavet på somrarna.   Men jävlar vad jag fick leta länge då det blev dags att stadga sig. Nu har jag dock hittat henne som är värdig att gifta sig med.  Vacker, intelligent och har inte haft dussintalet sexpartners  eller gruppsex på sitt cv, bra så.
    Grattis!! Jag önskar er en livslång lycka

• Jan Banan01
    Anonym (man 2) skrev 2013-10-15 10:17:19 följande:

Jag tror att Jan Banan01 menar att svenskor åker utomlands och knullar allt som rör sig vilket gett svenskor det rykte de har utomlands , sen kommer de hem till sina jämställda sambos , sin karriär och sin egentid. Det kanske är det många svenska män tröttnat på och därför söker sig till kvinnor i andra länder som är mindre ego och har en annan syn på förhållanden än vad svenskor har.

Behövs ingen KBT för att påpeka sanningar , har själv sett samma beteende många ggr på utlandsresor , där svenskor knullat allt från kypare , bartenders , andra turister till hotellreceptionister dagen efter att de checkat in på hotellet , sen blir de mötta av sin sambo och barn på Arlanda. Jag har många vänner i Spanien och Kanarieöarna (en av dem äger en krog där) som bekräftar att svenskornas rykte utomlands är välförtjänt.
    Se där. Då var jag visst inte så jävla fel ute ändå
  • Jan Banan01
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-15 10:05:03 följande:
    LoL, så en svensk kvinna har ett genomsnitt på 25 partners ,  det var ju värre än vad jag trodde. Låt säga att hon börjar sexa vid 17 och träffar Mannen vid 33 så är det ruggiga siffror, antingen har hon jävligt mycket tillfälliga partners (slampig)  eller så har hon olika partners även som gift (slampig) .   Du bekräftade just min teori av hur den svenska kvinnan är, 
    EWWWWWWW! DISGUSTING!!!!!!!!
  • Jan Banan01
    Monte skrev 2013-10-15 15:11:51 följande:

Jag förstår verkligen det. Det här är charm på riktigt hög nivå.
    Försöker få ihop det hela här, hittills har jag förstått att en bra kvinna, dvs en som en bra man (t ex ewwww-mannen då) vill ha är en kvinna som inte haft sex med någon annan så att hon utan tvivel nöjer sig med en ewwww-man i bingen.
    Vidare är en den svenska kulturen klart underlägsen den thailändska, men ändå är det inte thailändska kvinnor som importerar utan tvärtom. Märkligt. Undrar vad det kan bero på.
    Och slutligen har jag förstått att en svensk kvinna iförd kort kjol ser ut som en slampa = något otroligt hemskt, men en thailändsk kvinna iförd kort kjol ser sofistikerad ut. Fyra tummar upp.
    Skulle kanske ha lagt till en smiley efter min ewwwww Nåväl. "Skadan" är ju redan skedd, så...Flört
  • Jan Banan01

Jag är glad att min fru inte läst inläggen här. Speciellt inläggen där hon klassas som dum och importerad hade gjort henne väldigt ledsen. Hon har en mycket enkel bakgrund, men med stor drivkraft och gott läshuvud lyckades hon ta sig ända upp till universitetsnivå. Hon läste ekonomi. När hon kom till Sverige sadlade hon om och bli klar undersköterska till nyår. Hon ser inte bara bättre ut än en genomsnittsvenska. Hon har fan så mycket mer i huvudet än vad ni har, era hyrpjäxor!!!Skrikandes

• Jan Banan01
    Anonym (man 2) skrev 2013-10-17 11:40:10 följande:
    Ingen idé att argumentera med damerna på denna tråd , de verkar vara fullständigt övertygade om den svenska kvinnans ofelbarhet och bekräftar gång på gång varför många svenska män väljer bort svenska kvinnor
  • Jan Banan01
    Anonym (man 2) skrev 2013-10-15 10:17:19 följande:

Jag tror att Jan Banan01 menar att svenskor åker utomlands och knullar allt som rör sig vilket gett svenskor det rykte de har utomlands , sen kommer de hem till sina jämställda sambos , sin karriär och sin egentid. Det kanske är det många svenska män tröttnat på och därför söker sig till kvinnor i andra länder som är mindre ego och har en annan syn på förhållanden än vad svenskor har.

Behövs ingen KBT för att påpeka sanningar , har själv sett samma beteende många ggr på utlandsresor , där svenskor knullat allt från kypare , bartenders , andra turister till hotellreceptionister dagen efter att de checkat in på hotellet , sen blir de mötta av sin sambo och barn på Arlanda. Jag har många vänner i Spanien och Kanarieöarna (en av dem äger en krog där) som bekräftar att svenskornas rykte utomlands är välförtjänt.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?