• kk kk

Är svenska kvinnor promiskuös?

Dorian Ertymexx skrev 2013-10-10 23:44:43 följande:

So what? Jag skiter i sådant. Har nästan dateat en exprostituerad faktiskt, men vi var litet för olika. Att hon haft sex med många män, däremot, sket och skiter jag högaktligen i. Det är för mig lika relevant som hur hon klipper naglarna. Dvs inte alls.

Pssst. Hon, den exprostituerade, hade inga problem att få karlar, och hon hade en drös barn också. Långtifrån alla har din (er) syn på kvinnor och sex. 
    jag har också dejtat en exprostituerad, hon jobbade som dansare i japan i många år. har också dejtat en väldigt övertygad polytjej länge. och ja, jag bryr mig inte ett smack. dock var jag inte kär i de här kvinnorna. klart man inte bryr sig om man inte känner nåt.

dessutom är jag inte helt förvånad att du inte är förälskad och sambo med den där exhoran med en drös barn, det låter rätt naturligt.

och sen måste man definiera "få karlar" när det gäller kvinnor. om det i en exprostituerads fall innebär att ha sex, så betyder det ju mest att hon utför sitt yrke gratis, och är knappast svårt.
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 09:54:10 följande:
    Jag vet ärligt talat inte i vilken värld somliga i den här tråden lever i, eller ens vem de umgås med. Jag är 23 år, väger 48 kg, har en hyfsat ansikte och jag har knullat med exakt 15 personer. Ingen, och jag menar verkligen ingen, som jag har legat med eller haft en relation med har reagerat på det antalet. Många kvinnor i min närhet har legat med bra många fler, och somliga av dessa är gifta med barn idag. Nej, ingen man har backat från att gå in i en relation med mig på grund av mitt sexuella förflutna. Jag har däremot backat, för jag är ett fruntimmer som vill vara fri att göra som jag vill. Supa, knarka, tatuera mig. Och knulla. Jag vill inte gifta mig, inte ha några barn. Jag vill leva ett liv jag finner tillfredsställande, som gör mig glad.

Jag hänger mestadels med grabbar, stiliga och välutbildade grabbar, och ingen av dessa har haft problem med sina tjejers förflutna. De tycker liksom inte att det spelar någon roll. Ett antal är ett antal. Man kan ha legat med 2 pers och vara världens svin och man kan ha legat med 222 personer och vara en god och fin människa. Hur du behandlar dina medmänniskor är bra mycket viktigare än hur många du satt på. I min värld.
    1) grabbarna du hänger ljuger för dig, av lätt insedda skäl (för att använda bildtkänga), du är en singeltjej man eventuellt kan ligga med.

2) du vill inte ha ett normalt förhållande, och det är det enda forum den här frågan dyker upp. nyförälskad, man kan prata om precis allt och vill veta varenda liten sak man kan om varandra. när man så som tjej burpar upp det här, så förändras stämningen snabbt i rummet  
  • kk kk
    Pentagram skrev 2013-10-11 10:39:58 följande:
    Frågan är väl varför en tjej skulle avstå sex enkom för att inte i framtiden råka stöta bort en kille som har sådan dålig syn på hennes frigjordhet.
    nej, det kommer ju aldrig att hända. kvinnor lever ut sin sexualitet som de vill och baserat på instinkt, precis som män. men det gör det ju bara enklare att välja ut rätt tjej.
  • kk kk
    Pentagram skrev 2013-10-11 11:22:52 följande:
    Av allt att döma lär nog de tjejer du menar är "fel" vara fullt nöjda med att du inte försöker välja dem.
    då finns det ju ingen anledning för nån att vara sur. alla förstår varandra och ingen behöver vara gramse
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 12:01:44 följande:
    1.) Nej, för alla grabbar jag umgås med attraheras inte av mig. Du vet, tjejer kan också försöka ligga utan att få till det. Jag är dessutom grymt ful i munnen, pratar mest bajs och knulla hela tiden. Den typen av män jag umgås med som faktiskt vill ligga med mig har nog inga problem med tjejer som inte är fina i kanten.

2.) Nej, stämningen har aldrig ändrats i rummet när jag "burpat" något sådant. De flesta tror nog att jag har legat med fler, faktiskt.

Hur kommer det sig att många av mina attraktiva manliga vänner har långvariga, fast förhållande med kvinnor som skulle räknas som s.k. "slampor", baserat på antal sexpartners. Här pratar vi inte om 15 pers, utan 50-100 f.d. sexpartners.
    1) jo det vill dom, killar vill knulla dig. om du gör dig tillgänglig sexuellt kommer de att knulla dig.

2) nej, eftersom du inte har normala förhållanden, klart ingen bryr sig om de inte känner nåt för dig. ingen bryr sig vad ett kk gör eller har gjort.

3) vet inte. de kanske ljuger för sina partners om vad de gjort, eller så är de mer attraktiva än sina partners, vilket ger männen valet att stå ut eller gå. om en man kan välja en tjej på samma nivå som inte är slampa så gör han det. 
  • kk kk
    Anonym (Frågande) skrev 2013-10-11 12:19:57 följande:

Det jag är kritisk till är att folk tycker att det är skillnad på mäns och kvinnors rätt att ligga runt. 
    400 på ett år anser jag vara väldigt mycket f ör både en man och en kvinna. jag har aldrig kallat någon för slampa eller billig.

Det jag inte gillar i min mans inställning är att kvinnor inte får men män får.... för att det ligger i mäns natur att knulla runt och det ligger i kvinnors natur att vara "oskulder" och ta hand om en man.

trust me... jag är ingen som dömer. jag är extremt liberal. vill någon knulla runt med 10000 män så får hon det utan ett pip från min sida.

jag tycker inte det verkar vara nån skillnad på dig och din man där. han säger ju samma sak. jag tror inte han bryr sig ett msack om vad en godtycklig kvinna som han inte känner gör med sin vagina, och när han var singel tyckte han nog slampor var perfekta eftersom de ger enkelt sex.

vad han säger är att han inte vill att hans dotter ska dra hem 30 killar och knulla. och förmodligen tycker han inte det är en superbra ide om du blivit knullad av en hel massa killar heller. är det så?

men det är två kvinnor av 3 miljarder, alla andra får ju göra som de vill.

anledningen till könsskillnaden är ju att du som kvinna inte känner det här, eftersom det är en känsla män har. och en andra skillnad är ju att du som kvinna kan bli knullad hur mycket du vill, ni kan ju ha typ en kö slingrande utanför huset av nya män som vill knulla dig om ni annonserar att du ger gratis sex till män, nåt liknande är ju inte möjligt för din man, inga kvinnor som formera en kö för att bli knullade av honom. 
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 12:21:33 följande:
    Jag har gjort mig tillgänglig sexuellt för somliga, alla har inte tackat ja. Så är det bara.

Fast människor har ju velat ha normala förhållanden med mig? Jag har fått lämna dem till slut, för att jag inte vill ha något seriöst. Och om de nu är ute efter något seriöst, borde de inte bli upprörda över antalet sexpartners jag har haft?

Det är olika, somliga är snyggare, andra är lika snygga och en del är fulare än sin partner. Min bästa vän är en skitsnygg snubbe och hans lite fulare brud har legat med över 20 pers. Han kunde inte bry sig mindre. Du har inte tänkt tanken att alla män kanske inte är som du? I mina kretsar är det liksom extremt ovanligt för både män och kvinnor att ha legat med färre än 15 pers, det blir nog svårt att ha sådana värderingar då. Jag träffade EN sådan snubbe, och honom lämnade jag illa kvickt. De flesta i min omgivning, både män och kvinnor, blev verkligen upprörda när de fick höra om hans mer konservativa sexualmoral.
    har inget moral att göra, och jo, majoriteten av män är så här. du får komma tillbaka när du haft ett riktigt förhållande och se om du förändrat din uppfattning.

men de flesta män fungerar såhär, det är bara det att ingen säger nåt. det finns en omröstnign här på fl där frågan ställdes och de flesta gillade inte ien att deras kvinna skulle ha blivit knullad av en massa män.
  • kk kk
    Anonym (Frågande) skrev 2013-10-11 12:23:29 följande:

Tror att män med utbildning och god ekonomi har en sundare inställning och har mer sunt förnuft. De män som hävdar att tjejer inte får ha fler än 10-15 partners under ett liv och helst ska vara oskulder när de gifter sig.... de är oftast lågutbildade och jobbar inom hantverksyrket/industri.... 

en intelligent man bryr sig inte om hur många en tjej han gillar har varit med innan.
    jag har umgåtts med alla sorter, och aldrig stött på män som gillar att deras kvinnor blivit knullade av en massa andra män. det har ingenting med bakgrund att göra, varken kulturell eller klass.

tvärtom kan högstatusmän ofta välja och då väljer de bort slampor för de kan. en lågstatusman har färre options och för honom kan en white trash tjej som har tydliga slampdrag vara ett alternativ om hon är snygg eller kan uppväga på nåt annat sätt. 
  • kk kk
    Anonym (Frågande) skrev 2013-10-11 12:27:10 följande:

Varför? 

för att de gör som de vill
    för att de inte styrs av män

varför?    

fast nu har vi ju svarat på den frågan så många gånger att du snart få ge dig med det där. annars visar du ju bara att du inte lyssnar.

nej kvinnor får göra som de vill, och bestämma själva. de ska inte styras av män. om kvinnor ligger med väldigt många män i casual sex situationer så upplever män dem som slampor. dessa två saker kan väl inte vara så svårt att hålla i huvudet samtidigt? 
  • kk kk
    Rosa Fluff skrev 2013-10-11 12:51:30 följande:
    Men varför gör män det? 

Varför är det fortfarande år 2013 mer okej för män att vara sexuellt aktiva än det är för kvinnor? Varför ska inte jag som kvinna få utöva min sexualitet precis som män utan att behöva skämmas?

Det är ju seriös nån  tidsföråldrad idiot som fått för sig att kvinnors sexdrift inte är lika viktig som mäns! 
    ja och snart är det 2014, och då kan du skriva att det är 2014 och fortfarande har människor tio fingrar

du läer ju dessutom som en djävla kratta. ingen har skrivit att kvinnor inte får ha sex. ha så mycket sex du vill, d kommer att göra massor av män glada.

men ljug sen inte för din partner om det, och förvänta dig inte att den mannen som faller för dig kommer att gilla ditt knullande speciellt mycket. det är det enda som folk skriver här. 
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?