• kk kk

Är svenska kvinnor promiskuös?

EstherH skrev 2013-10-11 17:30:43 följande:
    Precis. Han var förvånad över det mothugg han fick, för att han, precis som du, alltid gått runt och trott att alla höll med honom. Att hans syn på sex var en naturlag. Men i de kretsar vi umgås är det inte så.
    poängen jag har, är att att dom säger det är ingen bra indikator på att faktiskt är så.

vi rollplaya om du vill, om du frågar mig samma fråga ska jag svara enligt vad som är vettig manlig strategi. 
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 17:32:35 följande:

Knappast. Dels för att barnens attraktivitet har noll och nada att göra med förälderns utseende, men också för att det utarmar den genetiska mångfalden, vilket är direkt skadligt. Mycket bättre att ligga med många män, dels för att man då får större genetisk bredd på barnen, men också för att man får fler män som skyddar barnen i ett krisläge. 
    nu är du ju helt ostyrig. menar du att barns utseende är orelaterat till förädrarnas utseende?

mmm, det är ju det som är problemet, om kvinnan ligger med alla så kommer ingen att förvara henne alls. lite som husen på kuba efter år av kommunism, eftersom ingen äger dem så förfaller dom. en bra liknelse för en slampa  
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 17:33:32 följande:
    Tro mig, jag är fantastisk Skål
    en slampa som inte vill lgga med mig. fantastisk är inte ordet socialstyrelsen skulle skulle skriva på stämpeln
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 17:34:36 följande:
    Nu är det du som ljuger. Blir du arg när alla inte håller med dig? Blir du irriterad när en slampa som jag får snygga män att vilja gifta sig och skaffa barn?
    grön som hulken
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 17:36:18 följande:

Ah, slutshaming, alltid lika unket! För det är ju HEEELT otänkbart att nr 315 och Esther blir superkära och lever alla sina dagar tillsammans (om det nu är vad Esther vill; jag förstod det som att hon inte var intresserad av sådant).
    det är inte helt ovanligt att det slutar sådär, men man får i så gfall läsa andra trådar än sexrelterade här i forumet då
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 17:39:08 följande:
    Jag har efter den här tråden gett upp relationer då jag riskerar att möta en man med samma värderingar som kk kk. Och jag har en katt som betyder allt i världen för mig. Så utan att han visste det beskrev kk kk min nya drömframtid - ensam, sexuellt erfaren och med massa katter Flört
    det ante mig

ha inte sex med katten bara för det kommer att bli olagligt vid årsskiftet tror jag.
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 17:39:57 följande:

Jag har haft babes som många andra inte fattat vad jag ser hos. Men visst finns det kvinnor som jag finner attraktiva som också i allmänhet anses vackra. Poängen är att de flesta lyckas hitta något slags relation och partner(s), oavsett utseende och stil.
    ja det stämmer ju. men det är enklare att hitta nån man vill ha om man maximerar hur attraktiv man är. 
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 17:43:01 följande:

Så män ljuger inte bara för kvinnor för att få ligga, utan också för varandra, så att deras vänner ska sprida lögnen?? Du förstår att du utmålar män som sociopater nu va?
    det kallas sexuell konkurrens, nåt du anser inte finns. och det var ju inte för varandra bara, nu vet ju esther samt du och jag och de 3600 människor som läst tråden också  
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 17:47:30 följande:

Kanske därför jag på gamla da'r blivit mer framgångsrik. För att jag faktiskt inte spelar spel, utan säger vad jag tycker, tänker och känner. Spel är roligt, om alla vet att det är ett spel, som på live, bordsrollspel, på datorn...
    jag kör samma linje, går rakt på sak.
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 17:52:34 följande:

Japp. Och framför allt till vad som nästa generation ser som vackert. Ideal växlar rätt markant nämligen.

Bortsett från att det i praktiken inte är så. Vilket våra närmaste släktingar, bonobos, visar med all önskvärd tydlighet.  
    är det därför jag tycker greta garbo är så ful då
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?