Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Är svenska kvinnor promiskuös?

Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:44:26 följande:

Värdigheten i att inte knulla vad som helst på två ben, Känner du ingen sån respekt för din egen kropp?

INGEN knullar vad som helst som står på två ben, så din argumentation är helt överflödig.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:59:09 följande:

Det är bra det, men då kanske du håller med om att svenska kvinnan är promiskuösa ? Tyckar du själv inte att 25partners som nån skrev var genomsnittet partners för en svensk kvinna är för mycket? Och vad tycker du om alla ons som svenska kvinnor har, eller otrohetsaffärer? Är det inte märkligt att svenskarna är det folk som har flest singlar? Tror du att strävan efter kvinnors jämställdhet har gått så långt att många idag inte klarar av att leva i monogami och hela tiden söker spänning i någon annan?

Det jag inte fattar är hur så många KLARAR att leva i monogami. Missförstå mig rätt, vill man leva monogamt så är det helt okey, men varför begränsa sig? Och varför skulle det vara något slags ideal? Vill man leva tvåsamt, fine, men något ideal ser jag det inte som.

Och innan du går lös på hur "hemska" svenska kvinnor är kanske du ska se dig om i världen. Det är inte bättre någonstans. En del länder har bara bättre system för att dölja dubbelmoralen och det förljugna. Men bättre är det inte.  
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:02:26 följande:

Gå till vilken klubb som helst här i Stockholm efter kl 04. Då tar dom vem som helst, största chansen att få till det är efter den tiden.

Och det vet du eftersom du själv hängt på dessa klubbar, eller..?
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:02:26 följande:

Gå till vilken klubb som helst här i Stockholm efter kl 04. Då tar dom vem som helst, största chansen att få till det är efter den tiden.

Och det är dessutom inte sant. Har aldrig fått ragg när jag varit på klubb.
  • Dorian Ertymexx
    Smecker skrev 2013-10-16 23:06:08 följande:
    Enligt undersökningar har en svensk kvinna mellan 7 och 12 sexpartners i sitt liv.

Ja du har rätt, det var bättre förr. Då fixade mamma och pappa en lämplig make/maka, i värsta fall fick de slänga in en ko eller tre i affären.

Vem har sagt att monogami är det enda rätta? Det verkar faktiskt vara jävligt få kvinnor som lider av hur det ser ut idag, men alla stackars män som aldrig får knulla brukar starta trådar på FL och gnälla över att kvinnor faktiskt råkar ha krav och förväntningar.. bu fucking hu, liksom.
    Skål
  • Dorian Ertymexx
    Gorp skrev 2013-10-16 23:06:45 följande:
    Min kropp blir glad utav att knulla med de personer jag väljer! Jag respekterar min kropp och tycker att det är fantastiskt att den kan mig njutning oavsett vem jag väljer att knulla med, känd som okänd. Jag är flexibel

Skål
  • Dorian Ertymexx
    Knall skrev 2013-10-16 23:09:05 följande:

Tack, men jag undanber mig ditt gillande. Och vad jag tycker och vad du TROR jag tycker är två vitt skilda saker.

Nej, det tycker jag inte. Varför ska det sättas en gräns för hur man väljer att leva sitt liv och med vilka sexuella inslag?

Vad ska jag tycka om andras ONS? Vad har jag med det att göra?
    Var det bra? Great! Var det inte bra? Oh, buggers!

Det finns så många olika orsaker till varför människor (inte kvinnor, MÄNNISKOR!) är otrogna och varför ska jag tycka något i det?

Hur får du kopplingen mellan jämställdhet och monogami att enbart röra kvinnor?

Jomenförduvet, det är ju kvinnor som ansvarar för monogamin. Vi män, ugh, bugh, stenålderskarlar, vill ju bara knulla runt om inte en kvinna håller fast oss med sin dygdiga bara-sex-för-att-skaffa-barn-kärlek, förstår du väl!!
  • Dorian Ertymexx
    Gorp skrev 2013-10-16 23:12:32 följande:

På vilket sätt är det jobbigt för dig, blir du bortvald eller...

Det är väl bra att folk pippar i stället  för att slåss på fyllan  

Make bonobo, not chimp! {#emotions_dlg.flower}
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:27:15 följande:

Vad kallar du då att knulla okända? Är det inte lösaktigt? Tyvärr håller inte med dig . Jag har väl aldrig hindrat dig från att pippa? Jag har en annan åsikt än vad du har, det betyder inte att jag kommer att hindra dig i någonting, det var dina föräldrars uppgift som dom misslyckades med uppenbarligen.

Så... när kristna, muslimer eller hinduer gifter bort sina barn med varandra, så att barnen gifter sig med för dem okända, och sedan har bröllopsnatt... det är alltså lösaktigt?
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:27:15 följande:

Vad kallar du då att knulla okända? Är det inte lösaktigt? Tyvärr håller inte med dig . Jag har väl aldrig hindrat dig från att pippa? Jag har en annan åsikt än vad du har, det betyder inte att jag kommer att hindra dig i någonting, det var dina föräldrars uppgift som dom misslyckades med uppenbarligen.

Jasså? Jag trodde det var föräldrarnas uppgift att lära barn att bli egna, starka individer som kan göra egna, genomtänkta beslut. Men vad vet jag, föräldrar kanske ska vara moralmaffians lydslavar som ser till att alla har det lika tråkigt som du...
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?