Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Är svenska kvinnor promiskuös?

Jan Banan01 skrev 2013-10-15 18:46:52 följande:
    Jag är glad att min fru inte läst inläggen här. Speciellt inläggen där hon klassas som dum och importerad hade gjort henne väldigt ledsen. Hon har en mycket enkel bakgrund, men med stor drivkraft och gott läshuvud lyckades hon ta sig ända upp till universitetsnivå. Hon läste ekonomi. När hon kom till Sverige sadlade hon om och bli klar undersköterska till nyår. Hon ser inte bara bättre ut än en genomsnittsvenska. Hon har fan så mycket mer i huvudet än vad ni har, era hyrpjäxor!!!Skrikandes

Men att kalla svenskor för slampor är helt okey, för de får skylla sig själva som ligger runt, eller hur var det? På samma vis kan du fru "skylla sig själv" som "valde" att bli "importfru", om man ska vara elak (och nej, jag vill inte vara elak, men om vi nu ska vara på samma nivå liksom).
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Monte skrev 2013-10-15 18:59:42 följande:
    Du ser inte själv varför du förlorar diskussionen, va?
    Det är ingen, mig veterligen, som uttalat sig specifikt om din fru. Vi känner inte henne. Det enda som är ett faktum är att du hämtat hit henne eftersom du anser att svenska kvinnor är äckliga slampor, dumma, blåsta, häxor och allt annat vad du nu skrivit.
    Förstår du verkligen inte problemet?

Word.
  • Dorian Ertymexx
    Knall skrev 2013-10-16 16:59:44 följande:

Är det jag som är fånig när du inte ens kan uttrycka dig korrekt?

Nej, jag kunde inte bry mig nämnvärt om hur mycket, vare sig män eller kvinnor, knullar runt.
    Nu kom dock Anonym(Sviken) med en fråga om det är jämlikhetens fel att kvinnor är otrogna/ knullar runt och drog en jämförelse med medelhavsländerna där kvinnan drar vanära över "familjehedern" om hon inte håller på sig.
    Jag undrar då om han anser att det är mer passande för män att knulla runt, än för kvinnor, och om det borde ligga på vårt "ansvar" att bibehålla "familjehedern" även här i Sverige?

Nu ska ju tilläggas att den där familjehedern är rätt mycket borta i sydeuropa också, det knullar runt rätt friskt där med.
  • Dorian Ertymexx
    VictoriaJ02 skrev 2013-10-16 17:12:04 följande:
    Jag har själv varit ganska promiskuös (är mulatt) men ja, jag tycker att svenska kvinnor är lite för mycket ibland. Har man någon självvärdighet eller integritet om man avverkar kille efter kille bara för att få knulla av sig? Jag går inte så mycket på krogen numer men förr när jag gjorde det såg jag hur en del svenska tjejer dansade från man till man och gned sig mot dem nästan utan urskiljning. Det kallar jag slampigt. Det verkar inte som om svenska tjejer är ett dugg rädda för könssjukdomar eller att hamna i famnen på fel sorts kille.

Men som sagt det är fel av mig att kasta sten eftersom jag själv varit ganska lössläppt. Jag har dock stadgat mig numer och kan inte tänka mig att gå tillbaka till det livet.

Ja, det är ju precis det man har! Ställ samma fråga i ett annat perspektiv: "Har man någon värdighet eller integritet om man avverkar måltid efter måltid bara för att stilla hungern?"
  • Dorian Ertymexx
    Eterisk skrev 2013-10-16 17:52:10 följande:
    "Jag har själv varit ganska promiskuös (är mulatt) ..."

Vad i hela fridens namn menar du med det där? 

Vet du, undrade samma sak. Vad har det med saken att göra?
  • Dorian Ertymexx
    VictoriaJ02 skrev 2013-10-16 18:25:54 följande:
    Vill med det tala om att jag inte är svensk från början. Tråden handlar ju om just svenska kvinnor Glad

Det säger inte att du inte är svensk, det säger bara att du inte har purvit hy. Du kan vara svensk ändå.
  • Dorian Ertymexx
    Bebelle skrev 2013-10-16 19:47:06 följande:
    Har inte läst hela tråden men svarar på ts: ja jag tror att det synsättet stämmer. Orättvist kan tyckas. Stressigt för killar att behöva ligga runt en massa. Jag tror att man mår bäst om man inte har sex med väldigt många olika personer. Men det är nog oftast svårare för tjejer att bara ha sex. De jag känner (tjejer) som haft många sexpartners har haft det pga stort bekräftelsebehov, de har inte mer lust än oss andra.

Intressant. Så om kvinnor gillar sex har det stort bekräftelsebehov, men om killar gillar sex så gillar de bara sex? Intressant.
  • Dorian Ertymexx
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-16 19:58:42 följande:
    Man kan nog må jäkligt bra av att ha mycket sex om man nu vill ha sex.

Som tjej kan man faktiskt ha stor sexuell aptit också. Det har ofta INTE med bekräfelse att göra, utan att man faktiskt bara - helt enkelt - gillar sex.

Jag förstår inte att det ska vara så svårt att förstå.

Killar kan knulla runt hur mycket som helst tydligen, men så fort en tjej gör det så är hon BARA i behov av bekräftelse. Idioti!!!

Skål
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Sviken) skrev 2013-10-16 20:09:15 följande:
    OK. Så du lever polgamt bara för att du älskar mycket sex. Har inget med bekräftelse att göra?

Vad har att älska sex att göra med bekräftelse? Och varför skulle det enkom vara kvinnor som gillar sex för att få bekräftelse? Behöver män ingen bekräftelse?
  • Dorian Ertymexx
    Smecker skrev 2013-10-16 21:14:30 följande:
    Män får bekräftelsen i omklädningsrummet, när de skryter om sina erövringar. Det vet du väl?

Ja just det, så var det ja. Hur kunde jag glömma... (kanske för att jag aldrig skrutit!?)
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?