Är svenska kvinnor promiskuös?
Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-15 09:20:44 följande:
Hon passar bra att knulla, vill man ha en kvinna som är giftamatrial söker man sig till nåt annat. Vilken man vill ärligt ha en tjej som har legat med halva stan? Vad säger det om tjejen liksom? Vem vill vara seriös med en sån tjej?
Är övertygad om att han får ligga lika mycket som en annan, men han kanske vill ha mer än en fitta?
Jag är mer nyfiken på vad det du skriver säger om dig faktiskt... Men för att ändå svara på dina (retoriska?) frågor:
Jag har gärna en tjej som legat med halva stan, om hon skyddat sig eller testat sig nyligen. Jag struntar högaktligen i hur många en kvinna legat med. Vad det säger om tjejen, ja, det kan säga väldigt många olika saker. Finns mer än ett skäl till att ha sex med många. I värsta fall kan hon vara en sådan som försöker få bekräftelse via sex, och ska vi då klandra henne för det? Men lika troligt är det att det är en kvinna som försökt hitta en relation, men som hittar karlar som er, som tycker att "man(!) får ligga runt tills man hittar någon man vill ha!", och som skiter i om hennes rykte bland era kretsar skamfilas på grund av ert eget beteende. Eller så skiter hon i vad ni tycker, och ligger för att hon vill ligga, och gillar omväxling. De flesta jag känner som ligger mycket hör till den senaste gruppen.
Men som sagt, det intressanta är ju vad ditt inlägg säger om dig: "hon passar bra att knulla" "men han kanske vill ha mer än en fitta?"