• BengtH

Är svenska kvinnor promiskuös?

Sverige är ett av feminismens starkaste fästen. Feminism och jämställdhet leder oss i fördärvet, vi får bara fler och fler skilsmässor, trasiga familjer med bonusbarn och styvmödrar som bara väntar på att "bonusarna" ska flytta hemifrån så att mannen ska ägna sig åt hennes barn istället. Kvinnor som lämnar sina män därför att de blivit ekonomiskt oberoende, de försvarar sig med klyschor som "vi växte ifrån varandra".

Feminismen leder även till att kvinnorna tar för sig sexuellt, de klär sig utmanande och ler åt okända män. Tyvärr finns det många rötägg till män som inte förstår att ett leende inte=fritt fram vilket kan sluta i våldtäkt och annat elände.

Tur som är så har jag en kärnfamilj och en fru som helst håller sig hemma, så jag slipper att oroa mig för feminismens framfart. 

Rösta nej till Gudrun Schyman den 14 September !

• BengtH
    Anonym (Frågande) skrev 2014-08-28 15:31:07 följande:
    de flesta som är otrogna i svenska förhållanden är väl männen? 
    inte kvinnorna. De flesta kvinnor dumpar sina män (=skiljer sig) innan de knullar vidare. men vad är det för fel med att göra det då? (ligga runt alltså) att ha flera partners.

män har varit otrogna till höger och vänster. det är inte mer fel att kvinnor gör detsamma. det är lika fel, men desto mindre vanligt. så det känns poänglöst att ta upp kvinnors otrohet. 

vill man slippa bli bedragen som kvinna, undvik män överhuvudtaget oavsett nationalitet. 
    Männen är otrogna därför att de är djur, de har en stark könsdrift. Deras medelålders fruar har tröttnat på sex och ägnar sig åt heminredning istället.

Därför har jag större förståelse för otrogna män än för otrogna kvinnor.
  • BengtH
    Anonym (anonym 2) skrev 2014-08-28 16:01:35 följande:
    Fast du har ju helt fel medelålders män har mindre sexdrift än medelålders kvinnor, medelålders kvinnor har mer sexdrift än unga kvinnor män har mer sexdrift som yngre än som medelålders redan kring 40 år har män minskad potens.
    Den bästa matchningen är medelålderskvinnor och unga män eller unga kvinnor och medelålders män när det gäller sex.
    Svensk medelålder = 41 år.

Med tanke på de trådarna jag har läst här, så avtar kvinnornas sexlust drastiskt efter barnafödandet. Skrikiga ungar är värsta sortens erotikdödare. Männen är inte lika engagerade i barnen och hemmet därför behåller de sin sexlust.

Männen är alltid kåta, kvinnorna har sin mens, ansvar för barnen och hemmet vilket gör att de har tankarna på annat håll.

Unga tjejer utan barn däremot kan fokusera på sex i större utsträckning.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?