Är svenska kvinnor promiskuös?
BengtH skrev 2014-08-26 11:05:40 följande:
Sverige är ett av feminismens starkaste fästen. Feminism och jämställdhet leder oss i fördärvet, vi får bara fler och fler skilsmässor, trasiga familjer med bonusbarn och styvmödrar som bara väntar på att "bonusarna" ska flytta hemifrån så att mannen ska ägna sig åt hennes barn istället. Kvinnor som lämnar sina män därför att de blivit ekonomiskt oberoende, de försvarar sig med klyschor som "vi växte ifrån varandra".Feminismen leder även till att kvinnorna tar för sig sexuellt, de klär sig utmanande och ler åt okända män. Tyvärr finns det många rötägg till män som inte förstår att ett leende inte=fritt fram vilket kan sluta i våldtäkt och annat elände.
Tur som är så har jag en kärnfamilj och en fru som helst håller sig hemma, så jag slipper att oroa mig för feminismens framfart.
Rösta nej till Gudrun Schyman den 14 September !
Män i dagens samhälle har alltså inte fått lära sig hemifrån vad ett leende betyder?
Kan denna avsaknad av tolkning av leende mot främmande män bero på fruarna som håller sig hemma som inte träffar några vuxna utan sina män?