Inlägg från: Anonym (retarded) |Visa alla inlägg
  • Anonym (retarded)

Är svenska kvinnor promiskuös?

Din man är retarded överlevare från en svunnen tid ts, alternativt en smyghögerkristen fundamentalist.
    Hans inställning till kvinnor är unken.
    Jag beklagar att du måste leva med sånt avskrap, fast vänta lite nu, det måste du ju inte, så varför inte bara packa en väska och vinka adjö åt eländet.   

• Anonym (retarded)
    Knall skrev 2013-10-17 14:21:01 följande:

Vilka påstår att svenska kvinnor är ofelbara? Mig veterligen finns det ingen som är det. Vad jag motsätter mig är generaliseringen av att "svenska kvinnor är si, svenska kvinnor är så"..
    Jag har själv blivit bedragen, sårad och lurad.. Inte drar jag alla svenska män över en kant för det?

Precis,
    Jag har blivit slagen, psykiskt misshandlad, män har varit otrogna mot mig, ljugit för mig, jag har blivit överfallen av män, jag har blivit hotad av män, jag har blivit utsatt för sexuellt övergrepp av män.
    Men jag är inte så korkad att jag tror att detta gäller för alla män, för att några är svin. 

Jag ägnar mig inte åt sex idag,men jag är inte så dum så jag tror att min sanning är allas sanning, att det som passar mig är det enda rätta.
    Och jag kommer alltid slåss mot när människor försöker trycka ner och begränsa andra genom sina ord och sina handlingar som i den här tråden.
    Vad andra gör eller inte gör sexuellt angår ingen annan sålänge alla som deltar gör det för att dom vill.
    Resten har vi andra inte med att göra.
    Punkt.          
  • Anonym (retarded)
    Lejonmamman01 skrev 2013-10-18 07:04:59 följande:

Fast då händer det ju bara en gång i livet, i normalfallet, och de ÄR ändå gifta vid tillfället.

...sedan gillar jag inte heller den seden, måste jag lägga till. Men du kommer jämt med så irrelevanta exempel.

Bara för att du inte förstår gör det inte till orelevanta exempel.
    Det betyder bara att du inte har förstått, exemplen är det inget fel på.  
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?