Inlägg från: LinneaJosie |Visa alla inlägg
  • LinneaJosie

Är svenska kvinnor promiskuös?

Monte skrev 2013-10-15 14:40:41 följande:
    Menar det. Är det något som är riktigt hett så är det vuxna män som skriker ewwww och inte klarar av annat än oskulder. Vilket varenda fattig kvinna i thailand såklart är.
    I became insane, with long intervals of horrible sanity.

Ja jag åstadkommer då veritabla snigelspår här i soffan. I can hardly contain myself!
  • LinneaJosie
    Anonym (Sviken) skrev 2013-10-16 21:30:23 följande:
    Och var skryter ni kvinnor om era erövningar?

Över en Cosmopolitan i baren såklart! Själv skryter jag mest på Öppna förskolan numera.
  • LinneaJosie
    Monte skrev 2013-10-16 21:43:01 följande:
    Funkar fint över grönsaksdisken på Konsum med. Varje torsdag.

Vi borde börja hänga på samma Konsum! På mitt Konsum ser alla så besvärade ut när jag högljutt delar med mig av detaljer från mina ligg :-/ Uptight bitches...
  • LinneaJosie
    Knall skrev 2013-10-16 21:47:33 följande:
    När jag ligger i stolen hos gynekologen samtidigt som hon klämmer på min livmoder.. Vi diskuterar även vilken kukstorlek som skulle skulle vara optimal för mig (även böjning, färg etc) och skriver detta på twitter..
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.

Du instagrammar väl från stigbyglarna också? #glidslem
  • LinneaJosie
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 21:50:33 följande:
    Det borde väl säga dig något eller?

Att de är frireligiösa?
  • LinneaJosie
    Knall skrev 2013-10-16 21:55:46 följande:
    Jepp! Rapporterar även om mina folliklar, vart jag är i menscykeln, om flytningarna luktar eller ej (konsistens och utseende).. #avaginatale

Hihi! Du skulle ju platsa i varje "graviditetstecken-tolkningstråd" på FL
    Monte skrev 2013-10-16 21:56:14 följande:
    En del är så sjukt stela alltså. Torsdagar funkar för dig? Jag är flexibel där, huvudsaken jag får skryta!

Torsdagar blir awesome. Ska vi ses vid squashen?
  • LinneaJosie
    Smecker skrev 2013-10-16 21:59:49 följande:
    I kön till rean på Ellos outlet-butik.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?

Inte på gekås då?
  • LinneaJosie
    Smecker skrev 2013-10-16 22:02:26 följande:
    Eller släkt med dig?

Ja, här är ju iofs nästan alla släkt med mig... 🙊
  • LinneaJosie
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 21:57:10 följande:
    Haha, ja det måste ju vara nåt fel på dom eller hur? Eller inte!

Påstår du att det är fel på frireligiösa? Tsk, tsk. 😦
  • LinneaJosie
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:10:02 följande:
    Nope, du vet väl att man inte behöver vara frikyrklig för att inte ha sex med allt som har två ben. Varför tror du att Sverige ligger så högt i abort eller varför vi har en egen dag kallad klamydiadagen? Varför leder Sverige i våldtäktsstatestiken?

Vad har våldtäkt med saken att göra, och till vilken "statestik" hänvisar du?
  • LinneaJosie
    Monte skrev 2013-10-16 22:08:26 följande:
    Aaaa där ses vi.

Pöss!
    Smecker skrev 2013-10-16 22:11:57 följande:
    För mycket släkt där. Och Morgan, jag kan aldrig låta bli Morgan.

Det är de där små pliriga grisögonen. Man vill ju bara böja honom fram över lastpallen.
  • LinneaJosie
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:18:12 följande:
    Jag vet ,du är ju gudagåvan sänd från himmelen eller hur? Precis det jag tog upp tidigare alltså, du bekräftar mina inlägg.

Nä, jag tror inte det är ovanifrån jag kommer.
  • LinneaJosie
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:16:49 följande:
    Ja, vi leder statistiken, måste bero på alla kvinnor som efter fyllan vaknar upp med en främmande man bredvid sig och känner sig så genomrutten eller kanske mannen inte ens är kvar, ja men då måste han ju ha våldtagit mig eftersom jag aldrig skulle göra nåt sånt...

Så skulle väl inte en slampa tänka? Vi skryter ju om det på Konsum. Så på vilket sätt är ditt resonemang relevant?
  • LinneaJosie
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:22:26 följande:
    Vadå, är det bara mannen som bär ansvaret nu, vad hände med jämställdheten kvinna, med en sån manssyn behöver vi inte Sverige mer! Good job!

Läser du verkligen inläggen du svarar på?
  • LinneaJosie
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:24:45 följande:
    Nej, endast framför andra likasinnade kvinnor, framför männen är ni oskulder.jag har nog hört er snacka. Stackars era män eller kanske de redan har vaknat.

HAHAHAHAHA! Alltså...vad i hela världen skulle jag vinna på att låtsas vara oskuld? Jag slutade låtsas när jag gick ut högstadiet, typ.
  • LinneaJosie
    Knall skrev 2013-10-16 22:30:50 följande:
    My god... Någon har tullat för mycket på nattvardsvinet.....

Indeed. Jag önskar att det vore jag bara :-/
  • LinneaJosie
    Knall skrev 2013-10-16 22:34:07 följande:
    Vem skulle vinna på att vara oskuld och vad är priset?

Jag föreställer mig en förgylld mödomshinna!
  • LinneaJosie
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:44:26 följande:
    Värdigheten i att inte knulla vad som helst på två ben, Känner du ingen sån respekt för din egen kropp?

Vem har sagt att de knullar allt på två ben? Jag skulle gissa att kvinnorna som skrivit i denna tråd de sista sidorna har, precis som jag, rätt finmaskig sil.
  • LinneaJosie
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 22:59:09 följande:
    Det är bra det, men då kanske du håller med om att svenska kvinnan är promiskuösa ? Tyckar du själv inte att 25partners som nån skrev var genomsnittet partners för en svensk kvinna är för mycket? Och vad tycker du om alla ons som svenska kvinnor har, eller otrohetsaffärer? Är det inte märkligt att svenskarna är det folk som har flest singlar? Tror du att strävan efter kvinnors jämställdhet har gått så långt att många idag inte klarar av att leva i monogami och hela tiden söker spänning i någon annan?

Varför skulle 25 sexpartners vara ett problem, och är det bara kvinnors promiskuitet som är ett problem?
  • LinneaJosie
    Anonym (Ärlig) skrev 2013-10-16 23:27:15 följande:
    Vad kallar du då att knulla okända? Är det inte lösaktigt? Tyvärr håller inte med dig . Jag har väl aldrig hindrat dig från att pippa? Jag har en annan åsikt än vad du har, det betyder inte att jag kommer att hindra dig i någonting, det var dina föräldrars uppgift som dom misslyckades med uppenbarligen.

Varför svarar du inte på de många frågor du fått?
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?