Inlägg från: KimPossible |Visa alla inlägg
  • KimPossible

Är svenska kvinnor promiskuös?

Jan Banan01 skrev 2013-10-14 18:15:07 följande:
    Exakt. Man måste se ut och vara på ett speciellt sätt för att ha en chans hos en svenska. Annars duger man inte. Oavsett hur snäll man än är.
    Ehm, det du indirekt skriver nu är att svenska kvinnor borde ägna sig mer åt mercyfucks, "killen är ju snäll, så bäst att jag ställer upp trots att jag inte tänder på honom".

Vad är fel i att kvinnor har preferenser och tänder på vissa saker? Har du själv inga preferenser alls, utan knullar glatt alla som kommer i din väg? Eller, never mind, glöm sista  frågan...  
    People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • KimPossible
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 20:51:53 följande:
    WOW! Inte visste jag att det är Gudrun Schyman jag talar med. Eller är det kanske Mona Sahlin?
    Oh dear, du ger verkligen uttrycket "Vita kränkta män" ett ansikte.

Ett tips; om du inte får knulla, så beror dig på dig själv, ingen annan. Inte Gudrun Schyman, inte Mona Sahlin, Inte medlemmen Monte eller någon annan kvinna (eller man).

People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do.
  • KimPossible
    Smecker skrev 2013-10-14 21:02:04 följande:
    Nu tycker jag att du för ett väldigt simplistiskt resonemang här. Klart det beror på andra män, de har ju mage att vara attraktiva för det (svenska) motsatta könet! Och de svenska kvinnorna, som har mage att ha preferenser och krav! Vart är världen på väg..
    Ja, det är helt förskräckligt.

Jag kan ju inte låta bli att undra om det är Janne som startat denna tråd... www.familjeliv.se/Forum-9-201/m71380809.html

Drömmer

Statliga horor kanske vore något? Så att alla stackars män med taskig personlighet fick utlopp för sina okontrollerbara lustar. 
  • KimPossible
    Monte skrev 2013-10-14 21:08:23 följande:

Men eller hur.
    Förstår ärligt talat inte var Gudrun kom in i det hela men jag är naturligtvis hårig feminist eftersom jag kritiserar den här mannens vackra syn på svenska kvinnor. Inga feminister i Thailand!
    Nope, det finns inga feminister i Thailand. Och alla feminister i Sverige är håriga som fan, klär sig alltid butchigt och sminkar sig aldrig.

Joråsåatte...
  • KimPossible

Varför känns det plötsligt som om jag försöker läsa en ettagluttares första taffliga försök till skriftspråk? Obestämd

Ah,  någon har missat både det där med versaler, gemener, skiljetecken och andra saker som gör att en text blir läsbar! För att inte tala om att det saknas en logik.

Ärligt talat, jag har läst helt fantastiska berättelser skrivna av barn, om rosa elefanter med femton ben, fiskar stora som flygplan och monster med fyra huvuden som blir till glassmaskiner om man bara är snäll nog. Dessa slår vissa inlägg här i tråden med hästlängder. Både när det gäller skriftspråk, logik och fantasi. 

Trådens illitterata "snälla" män kan ju annars alltid hoppas på det där med glassmaskinerna. Får man inte knulla kanske man iaf får äta så mycket glass man vill. Ni behöver bara vara lite snälla mot oss monsterfeminister.

Solig 

• KimPossible
    Smecker skrev 2013-10-14 21:20:33 följande:
    Jag filar på ett förslag med statligt fördelade mercy fucks. Socialstyrelsen får i uppdrag att utreda personers behov, och fördela uppdragen jämnt på den kvinnliga befolkningen över 18 års ålder. Staten tillhandahåller kondomer, tuggummin och utdaterade månadsmagasin till kvinnorna.

Vilken skillnad det skulle vara jämfört med för dessa asiatiska/ryska/baltiska kvinnor, som tvingar sig att ha sex med en oattraktiv svensk man av pragmatisk-ekonomiska skäl, övergår mitt förstånd.
    Som ett slags Hungerspelen, arrangerade för att sexhungrande, vita (men ack så snälla) män ska få knulla.

Jag måste läsa om den serien. Ibland känns den oroväckande mycket  icke-fiction. Spöke
  • KimPossible
    Jan Banan01 skrev 2013-10-15 01:35:03 följande:
    Kan det bero på att svenskan efter två drinkar låter sig belägras av vem som helst eller är det bara p.g.a svartsjuka bland de lokala kvinnorna som misstycker att de blonda varelserna stöter på deras män?
    Hur ska du ha det? Är svenskor svåra att få i säng, eller ligger de med vad/vem som helst? 
    Eller, så dum jag är! Du menar så klart att de ligger med alla utom just _dig_, och att det är det som stör dig! 

Du får testa KBT för att komma över dina issues, det ska vara bra har jag hört. 
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?