Är svenska kvinnor promiskuös?
Alla ska få ha så mycket sex de vill, så ofta de vill och hur de vill och med hur många de vill utan att behöva utsättas för inskränkt moraliserande från omgivningen.
En intelligent kvinna ligger inte med dig.
Varför skulle man ens fråga sin motpart om hur många han eller hon har haft sex med? Jag förstår verkligen inte...
Det är väl inte dennes förflutna man blivit förälskad i? Utan personligheten, humorn, osv?
Jag har förmånen att umgås med människor som fattar att vi lever i år 2013 och inte på medeltiden. Och min pojkvän skulle aldrig komma på tanken att bry sig om vilka jag haft sex med. <3
Hela den här diskussionen utmynnar ju i vilka man umgås med.
Själv har jag förmånen att ha många nära vänner (både killar och tjejer) som är öppna vad gäller sex och att diskutera sex, och aldrig - och jag menar aldrig - har nån av dem yppat något om att det skulle vara en nackdel att ha legat med många. Och jag är övertygad om att om man kan diskutera intima detaljer om sitt sexliv med sina vänner så skulle man våga erkänna att man tycker att det är en viktig fråga om man nu skulle tycka så.
Så det gäller helt enkelt att dissa medeltidsidioterna och umgå med dem som lever i nutid, helt enkelt.