• Eterisk

Är svenska kvinnor promiskuös?

EstherH skrev 2013-10-11 09:54:10 följande:
    Jag vet ärligt talat inte i vilken värld somliga i den här tråden lever i, eller ens vem de umgås med. Jag är 23 år, väger 48 kg, har en hyfsat ansikte och jag har knullat med exakt 15 personer. Ingen, och jag menar verkligen ingen, som jag har legat med eller haft en relation med har reagerat på det antalet. Många kvinnor i min närhet har legat med bra många fler, och somliga av dessa är gifta med barn idag. Nej, ingen man har backat från att gå in i en relation med mig på grund av mitt sexuella förflutna. Jag har däremot backat, för jag är ett fruntimmer som vill vara fri att göra som jag vill. Supa, knarka, tatuera mig. Och knulla. Jag vill inte gifta mig, inte ha några barn. Jag vill leva ett liv jag finner tillfredsställande, som gör mig glad.

Jag hänger mestadels med grabbar, stiliga och välutbildade grabbar, och ingen av dessa har haft problem med sina tjejers förflutna. De tycker liksom inte att det spelar någon roll. Ett antal är ett antal. Man kan ha legat med 2 pers och vara världens svin och man kan ha legat med 222 personer och vara en god och fin människa. Hur du behandlar dina medmänniskor är bra mycket viktigare än hur många du satt på. I min värld.
    Vad har 48 kg med saken att göra? Berättar du det för att det har varit ansträngande att ligga med femton killar och väga 48 kg eller för att du tycker dig representera någon särskild sorts kvinna där attributen "hyfsat ansikte" och "48 kilo" är av stort värde? Vad ska man se framför sig efter den inledande informationen? Jag fattar inte.

Ber om ursäkt för off topic, ibland måste jag försöka stilla min nyfikenhet.  
  • Eterisk

Så trist det är när två eller tre stycken totalt tar över en tråd. Här är det ju dessutom helt uppenbart att 48 kilo Esther till sist kommer att ge med sig och utbyta PM med 4k, som - om han så måste gipsa sin utslitna stump - kommer att ligga med henne, topsa henne när hon sover och spara öronvaxet som en trofé. 

Dorian å andra sidan, kommer att få fortsätta serva sin kvinna med mat, praliner och städning av WC medan hon ligger med sin andre och tredje sambo. 

• Eterisk
    Anonym (Sviken) skrev 2013-10-12 19:24:52 följande:
    Man ska naturligtvis inte generalisera, men jag kan inte lita på svenskor efter detta. Är själv svensk. Har inget med etnicitet att göra. Hållas hemma? Naturligtvis inte. 
    Jag är svensk och kvinna, jag har aldrig varit otrogen mot någon i hela mitt liv. Otrogna människor är skabbiga.
  • Eterisk
    Monte skrev 2013-10-12 19:42:38 följande:

Om det inte har med etnicitet att göra så kan du ju börja med att reda ut varför du inte kan lita på just svenskor därefter.
    Han menar förstås att han inte kan lita på en viss typ av svenska kvinnor - de som ljuger och bedrar. 
  • Eterisk
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 20:25:46 följande:
    Du säger att det inte handlar att vara "ful". Ändå utmålar du oss som oattraktiva, gamla och saknar både det ena och det andra som attraherar det motsatta könet?
    I förhållande till de unga och mycket söta kvinnor som man kan se flankera er så är det hur det ser ut. Många av er verkar också ha det gemensamt att ni tycks säregna och speciella så där. Lite som vore ni material till någon av Filip och Fredriks programserier. 
  • Eterisk
    VictoriaJ02 skrev 2013-10-16 17:12:04 följande:
    Jag har själv varit ganska promiskuös (är mulatt) men ja, jag tycker att svenska kvinnor är lite för mycket ibland. Har man någon självvärdighet eller integritet om man avverkar kille efter kille bara för att få knulla av sig? Jag går inte så mycket på krogen numer men förr när jag gjorde det såg jag hur en del svenska tjejer dansade från man till man och gned sig mot dem nästan utan urskiljning. Det kallar jag slampigt. Det verkar inte som om svenska tjejer är ett dugg rädda för könssjukdomar eller att hamna i famnen på fel sorts kille.

Men som sagt det är fel av mig att kasta sten eftersom jag själv varit ganska lössläppt. Jag har dock stadgat mig numer och kan inte tänka mig att gå tillbaka till det livet.
    "Jag har själv varit ganska promiskuös (är mulatt) ..."

Vad i hela fridens namn menar du med det där? 
  • Eterisk
    VictoriaJ02 skrev 2013-10-16 18:25:54 följande:
    Vill med det tala om att jag inte är svensk från början. Tråden handlar ju om just svenska kvinnor Glad
    Jaha. Jag känner massor med svenskar som är mulatter, så för mig lät det jättekonstigt. Men tack för förtydligandet.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?