Är svenska kvinnor promiskuös?
Rosa Fluff skrev 2013-10-11 13:53:42 följande:
För det första: Du har ingen aning om vad mina killkompisar pratar om.För det andra: Du har ingen aning om hur många av mina vänner jag legat med.
För det tredje: Sluta ta för givet att du vet vad killar tänker och tycker. Du ser din sanning, men det betyder inte att det är den enda sanningen.
Håller inte med helt vad kk kk säger men det finns vissa korn av sanningar. Om en kvinnas sexuella historia inte hade haft någon betydelse så:
- Skulle det inte haft någon betydelse alls om en kvinna haft sex med alla män i bekantskapskretsen. Det skulle helt sakna betydelse. Men jag kan garantera att de flesta inte ser det som speciellt hög status att få hon som alla knullat med som flickvän. Gör henne inte till någon sämre person i mina ögon och jag hade klarat att stå över det men långt ifrån alla som gör det.
- "Slampor" skulle aldrig behöva ljuga om sin sexuella historia. Men det gör de i allra flesta fall. De mörkar och skäms över tidigare relationer. Även om man säger att det spelar ingen roll så ljuger de oftast. Speciellt då om kortare tidsperioder. Det är kanske största problemet att dejta slampor, att man inte riktigt kan lita på det de säger. Ljuger man om en sak är det nära till hands att ljuga om annat också. Sen finns det slampor som är ärliga med givetvis och tillräckligt självsäkra att veta att de är attraktiva även om de erkänner. Det är slampor man vågar ha en längre riktig relation med.