Inlägg från: Rosa Fluff |Visa alla inlägg
  • Rosa Fluff

Är svenska kvinnor promiskuös?

Hälsa din man att vi lever på 2000-talet och att han ska krypa fram ur skogen han lever i! Kvinnor får ha sex med precis så många de vill så länge det är hennes vilja. Män som tror sig kunna bestämma annat borde skämmas!

• Rosa Fluff
    kk kk skrev 2013-10-11 12:46:13 följande:
    fast nu har vi ju svarat på den frågan så många gånger att du snart få ge dig med det där. annars visar du ju bara att du inte lyssnar.

nej kvinnor får göra som de vill, och bestämma själva. de ska inte styras av män. om kvinnor ligger med väldigt många män i casual sex situationer så upplever män dem som slampor. dessa två saker kan väl inte vara så svårt att hålla i huvudet samtidigt? 
    Men varför gör män det? 

Varför är det fortfarande år 2013 mer okej för män att vara sexuellt aktiva än det är för kvinnor? Varför ska inte jag som kvinna få utöva min sexualitet precis som män utan att behöva skämmas?

Det är ju seriös nån  tidsföråldrad idiot som fått för sig att kvinnors sexdrift inte är lika viktig som mäns! 
  • Rosa Fluff

Sen dras det upp exempel på att kvinnor lättare har tillgång till sex, kvinnors manliga vänner vill ha sex med dem, kvinnor kan starta en kö av män som vill ha sex med dem. Och då blir detta till vår nackdel och vårt "fel".

Amen lägg av!!!

Män kan inte hantera sin sex drift eller? Om män står i kö för att ha sex med samma kvinna är det fasen inte kvinnan det är fel på utan då ska man snarare fråga vad det är för fel på dessa män?! Har de ingen självbevarelsedrift? Om killar alltid vill ha sex med sina kvinnliga vänner undrar man ju om de enbart tänker på sex och är kåta idioter.. Som inte ens kan vara vän med en person av motsatt kön utan att vilja ha henne.. 

Killar kanske snarare borde titta hur de själva beter sig! Istället för att lägga skulden på "slampiga" tjejer. Enbart för att deras egna beteende ska vara normalt.. 

• Rosa Fluff

För att förtydliga menar jag män som anser att kvinnor ska vara "fina flickor".

Det finns många helt normala underbara män och vi tackar gudarna för er! Hjärta

Resterande fnyser vi bara åt.. 

• Rosa Fluff
    kk kk skrev 2013-10-11 13:03:16 följande:
    ja och snart är det 2014, och då kan du skriva att det är 2014 och fortfarande har människor tio fingrar

du läer ju dessutom som en djävla kratta. ingen har skrivit att kvinnor inte får ha sex. ha så mycket sex du vill, d kommer att göra massor av män glada.

men ljug sen inte för din partner om det, och förvänta dig inte att den mannen som faller för dig kommer att gilla ditt knullande speciellt mycket. det är det enda som folk skriver här. 
    Om inte min man kan klara av att jag har haft sexpartners innan honom då är han inte mycket man att hänga i julgranen..

Likväl som jag accepterar att min man har haft ett liv före mig, likväl ska han acceptera samma sak. 
  • Rosa Fluff
    kk kk skrev 2013-10-11 13:07:33 följande:
    och där har vi orsaken till att män i din närhet ljuger för dig om det här
    Vad ljuger de om?
  • Rosa Fluff
    kk kk skrev 2013-10-11 13:06:29 följande:
    män tänker mest på sex och sex är den kraft som driver män och samhället framåt i princip. om du inte gillar det så får du väl flytta, för män kommer inte att ändras.

Newsflash! Kvinnor tänker också på sex! Och tycker om att utföra sex! 
  • Rosa Fluff
    Pentagram skrev 2013-10-11 13:27:42 följande:
    Vi kan väl helt enkelt nöja oss med att konstatera att det finns en del lågpannade skitgrisar som tycker de har rätt att döma frigjorda kvinnor och hålla dem efter en strängare sexmoral än män, och som ser ner på de kvinnor de väljer att ha tillfälligt sex med. Det finns ingen anledning att ta efter den inställningen, tycker jag.
  • Rosa Fluff
    kk kk skrev 2013-10-11 13:35:06 följande:
    de säger att de är väldigt liberala moderna och frigjorda och att de tycker att en kvinna som knullar runt är bara bra för det gör henne erfaren och bra i sängen. samtidigt har de nu bläddrat fram kk facket och lgt din fil där och stängt flickvänfacket för all framtid.

inget de säger dock. 
    För det första: Du har ingen aning om vad mina killkompisar pratar om.

För det andra: Du har ingen aning om hur många av mina vänner jag legat med.

För det tredje: Sluta ta för givet att du vet vad killar tänker och tycker. Du ser din sanning, men det betyder inte att det är den enda sanningen. 
  • Rosa Fluff
    kk kk skrev 2013-10-11 13:37:57 följande:
    fast din man accepterar inte det på samma sätt som du. för dig innebär det inte nån känsla alls nästan och blir inget att acceptera i princip. i din mans fall så är det irriterande och nåt som gör honom på dåligt humör att tänka på, och dessutom nåt han måste dölja eftersom han vet att du har åsikten du formulerar i din första mening här. summa sumarum får du ett sämre förhållande men du vet inte om det. 
    Det här var bland det mest korkade hittills! Hahahahahahahahahahahah
  • Rosa Fluff
    kk kk skrev 2013-10-11 13:41:16 följande:
    du kan helt enkelt inte läsa va?

"se ner på" innebär en moral. det skulle innebära en värdering. det är alltså inte alls vad det här handlar om.

de flesta män gillar ju slampor, just för att de är slampor. så det är ju positivt om det nu finns nån värdering alls. 
    Sluta kalla tjejer som har mycket sex för slampor! Fruktansvärt nervärderande!!!!
  • Rosa Fluff
    Anonym (y) skrev 2013-10-11 14:09:11 följande:
    - "Slampor" skulle aldrig behöva ljuga om sin sexuella historia. Men det gör de i allra flesta fall. De mörkar och skäms över tidigare relationer. Även om man säger att det spelar ingen roll så ljuger de oftast. Speciellt då om kortare tidsperioder. Det är kanske största problemet att dejta slampor, att man inte riktigt kan lita på det de säger. Ljuger man om en sak är det nära till hands att ljuga om annat också. Sen finns det slampor som är ärliga med givetvis och tillräckligt självsäkra att veta att de är attraktiva även om de erkänner. Det är slampor man vågar ha en längre riktig relation med. 

Slampor som du så fint kallar det kommer alltid känna sig tvingade att ljuga och mörka sin bakgrund så länge det finns idioter som dömer dem och kallar dem slampor. Vi kanske borde börja kalla alla män som ligger runt för slampor också. För alla andra människor har ju uppenbarligen rätt att tycka och säga vad de tycker om dessa saker. Hur nervärderande och sårande det än är för den människan som blir utsatt för det. För som sagt, männens sexdrift är såååå mycket viktigare än kvinnans. Han ska få ligga runt men hon ska gärna inte göra det..

Är så dubbelmoral så jag kräks! Kräks

• Rosa Fluff
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 14:19:39 följande:

Jag bryr mig inte ens när jag känner något. Vilket jag gör - jag datear inte kvinnor jag inte är intresserad av på något plan (nej, enkom sexuellt fungerar inte så bra för mig).

Det har inget med naturlighet att göra, hennes barn och förflutna hade inget att göra med att vi inte blev ihop. Vi hade olika framtidsdrömmar, olika livssyn. Väldigt olika sorters humor. DET gjorde att vi inte blev ihop, inte att hon sålt sex eller att hon hade barn. Min nuvarande flickvän har barn, och såvitt jag förstått haft en del sex före mig (har inte ens brytt mig om att fråga hur mycket, för det är inte relevant för mig), och vet du vad, vi är ihop i alla fall. För sådant är inte relevant för mig. Mitt ego störs inte av att hon haft andra före mig, oavsett om det är fem, femtio eller femhundra. Hon vill vara med mig nu, och det är vad som räknas för mig.  
  • Rosa Fluff
    Anonym (y) skrev 2013-10-11 14:22:09 följande:
    Jag tycker inte att män har mer rätt än kvinnor att ligga runt (tycker att alla har lika stor rätt), men det förändrar inte att det ses på det sättet och att det är mer utbrett än vad du och en del andra påstår i den här tråden. Att det alls inte bara är stock-konservativa män som tycker så utan det är allmänt så. Sen om det är fel att män (och kvinnor med för den delen; det är oftast kvinnor som skriker slampa högre än män) har den åsikten.
    Jag håller med om att det inte bara är män som säger slampa. Kvinnor är rätt duktiga på det med. Men så länge folk inte är villiga att ändra sitt synsätt kommer problemet kvarstå. Nånstans måste man ändra sitt synsätt och inse att kvinnor och män har precis lika mycket rätt att ligga runt utan att bli dömda av andra människor.  Sen självklart tycker jag det är skillnad på att ha haft 30 sexpartners eller 100. Men o andra sidan, varför ska jag lägga mig i det? Det är väl inte min sak. Om det är en potentiell partner så är det andra egenskaper som får mig att välja/inte välja honom. Men antalet sexpartners är inte det som jag bryr mig om.  
  • Rosa Fluff
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 14:31:07 följande:

Tokword!

Vet du, jag har värsta konspirationsplanen här: om alla tjejer ligger med minst 30 karlar, så kommer dessa karlar som inte står ut med den sortens kvinnor inte att kunna bli ihop med någon, och därmed inte kunna yngla av sig, och vips så har de (och oskulds-memen med dem) dött ut!! {#emotions_dlg.djavulsk}  
    Hahaha. Klockrent, det måste vi testa! {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?