Sorg efter min mamma!
Min mamma gick bort 2012 i cancer efter att vi alla bara vetat om sjukdomen i två månader. Jag följer också gärna den här tråden.
Min mamma gick bort 2012 i cancer efter att vi alla bara vetat om sjukdomen i två månader. Jag följer också gärna den här tråden.
Lillajag82: usch, det måste ha varit fruktansvärt för er att hon var sjuk i omgångar. Så mycket hopp och så mycket förtvivlan.
För oss var det inte bröstcancer utan det blev ett sådant där 'filmscenario'. Mamma fick hemsk huvudvärk, mådde illa, fick yrsel. Läkarna trodde det var balansnerven i örat som det var problem med då hon haft det tidigare, men när de väl gjorde magnetröntgen fick hon åka ilfart till närmsta universitetssjukhus och dagen efter, eller om det var två dagar, opererades hon första gången för primär hjärntumör på lillhjärnan. Två månader och två dagar efter beskedet att hon hade en hjärntumör gick hon bort. Det var i februari 2012 men jag kan fortfarande inte riktigt förstå att det hänt... Det känns som sagt som på film...