Unga mammor i Gävle, lust att träffas?
Hej, här är en till mamma i Gävle som inte känner så många. Fyller 25 år i sommar. Fick en son i mitten av februari (snart 1,5 månad). Vill gärna ha någon att umgås med, barnvagnspromenader osv.
Hej, här är en till mamma i Gävle som inte känner så många. Fyller 25 år i sommar. Fick en son i mitten av februari (snart 1,5 månad). Vill gärna ha någon att umgås med, barnvagnspromenader osv.
[quote=73093163][quote-nick]Emme89 skrev 2014-04-25 15:37:01 följande:[/quote-nick][/quote]
Det är en större förändring än vad man kan tro, speciellt i början. Men man kommer till en punkt där det känns självklart att man har barn och som att det alltid varit så. Man har liksom börjat på ett nytt kapitel i livet.
Oj, vad svårt. Det är nog den kontakt man får med sitt barn när man börjat kära känna honom. Och nu när han är lite större och mer närvarande är det närheten, glädjen och lyckan i hans ögon när han ler. Är så tacksam att jag fått möjligheten att skapa ett barn och får följa hans utveckling och att vara en så viktig person för någon är häftigt. Är ju inte självklart att få egna barn, ifrågasatte själv om jag kunde bli gravid. Sen får man ursäkt att toka sig lite, sjunga och lyssna på barnsånger från när man var liten, läsa sagor, kolla på barnfilm och leka. :)
För mig kändes det också väldigt overkligt. Men verkligheten kommer ikapp. :)