BF December och Januari ,följas åt sista månaderna
Samma här tyvärr :( så snabbt jag rör mig kommer sammandragningarna riktigt jobbigt!
Ja då var man i 9:e månad! sinnessjuk vad snabbt det har gått!!
Bara 24 dag kvar! nu kan vår son komma om allt mellan 2 veckor och max 6 veckor! Härligt :)
Bf - 14 nu! Kommer in i vecka 39 imorgon Gud vad jag är trött på att vara gravid nu! Hoppas verkligen att sonen vill träffa oss snart! Allt är klart här hemma så nu försöker jag bara att få tiden att gå! Känns så drygt! Hur känner ni er?
Den här sidan verkar också vara grym har dock inte testat själv! glammom.se/amningsbhar/sportbhar/
Hur mår ni? Jag är så otroligt trött på detta nu att jag vill dö! Vecka 39 nu BF om ca 2 veckor skulle helst vilja få sonen idag eller igår ;) Foglossningen gör mig galen, sover dårligt, är på skit humör, har inte lust med något!
Här hoppas jag på att något är på g!
Förvärkar hela helgen, dag och natt. Och nu sedan jag vaknade opp har ja haft stark mensvärk :) väntar några timmar och så får vi se.
Då har jag född! En underbar liten pojke kom kl 23:55 igår alltså för några timmar sedan! Försöker sova men det är allt för mycket att smälta för jag får en chans att somna! Han kom alltså på det datumet som vi trodde på ;) inte det som UL angav! Lite kul!