BF December och Januari ,följas åt sista månaderna
Får jag hoppa in? BF 29de jan. Tredje barnet
Får jag hoppa in? BF 29de jan. Tredje barnet
Här är nog det mesta klart sedan förregående barn. Lite mer tygblöjor som ska inhandlas men i övrigt har vi nog det mesta. En sjal till hade varit trevligt. Däremot är det saker till förlossningen jag vill ha men för ungensdel så finns nog det mesta :)
Jag är beräknad till den 29de. med äldsta hade jag bf den 28de, hon är född den 6e. jag hoppas på i mitten av jan
Ja börjar känna mig lite stressad över allt, ni andra? Är i v 30 så är ju ett tag kvar (mellan 7-9 veckor gissar jag)
Grattis!
Jag vet inte hur mycket mindre barnet ska röra sig för att man ska oroa sig, min går i perioder, rätt lugn i några dagar och nu verkar den vilja trycka sig ut ur magen.
Skulle jag inte känt barnet på någon timme och de vanliga sätten inte fungerar hade jag kollat upp det (här innebär det vila och makens hand på magen, då vaknar hen)
Jag lär inte packa någon bb väska, hade jag gjort det hade jag främst tagit med dator, mobil, kamera och laddare till samtliga.. Och sedan bindor, kläder till all typ. Och saker att äta!
Jag har köpt två polkakola påsar som jag ska spara tills det är dags däremot :)
Jag är trött på att vara gravid, på att ha ont. nåväl 1 månad kvar (bf 30 jan men så länge tror jag inte på..)