BF December och Januari ,följas åt sista månaderna
Jag har bf den 26 december. 82 dagar kvar. Första barnet och börjar bli lite orolig. Tror att han kommer att komma tidigare. Bor i skåne.
Jag har bf den 26 december. 82 dagar kvar. Första barnet och börjar bli lite orolig. Tror att han kommer att komma tidigare. Bor i skåne.
Tycker tiden går alldeles flr sakta.
Jag har handlat lite kläder. Det är allt. Borde ta tag i det snart och införskaffa de stora sakerna.
Tror att min pojke kommer den 2 december eller den 19. Bara för det så kommer ja säkert gå över tiden.
Jag bor utanför trelleborg. Min foglossning blir värre och värre. Håller på att bryta ihop totalt. Kan inte sova, svårt att gå. Och ingen hjälp finns att få verkar det som. Vet inte hur jag ska stå ut tiden ut.
Sjukgymnasten kan inte göra något. Bältet hjälper inte. Är sjukskriven. Går upp 3 på morgonen för då kan jag inte sova längre. Gör för ont att ligga. Håller på att bli tokig. Panodilen hjälper inte ett skvatt.
Det är jobbigt. 80 dagar kvar. Hoppas verkligen att han inte bestämmer sig för att stanna längre. Nu har jag iofs från början trott att han konmer tidigare. Hoppas på det. Hoppas han kommer när han är helt färdig och inte ligger kvar där och gottar sig.
Har inte testat tens. Ska kolla upp det tack. Jag har också sammandragningar. Äter penicillin nu. Fick skicka iväg urinen på odling som visade på bakterier. De vanliga testen är alltid negativa. Så be om en odling.
Jag har aldrig haft uvi heller. Hade inga symtom på det heller mer än sammandragningar. Nån gång ska vara den första.
Jag bor mitt mellan malmö och ystad. Tror jag kommer välja att föda i malmö. Kan tänka mig att vägarna i december är bättre åt malmö hållet än ystad.
Jag tror min kommer tidigare. Är beräknad den 26/12. Men tror han kommer några veckor innan.
Fått min tens apparat idag. Gratis minsann. Den är skön på fogarna där bak. Dock gör den ingenting för min höft som är mitt största problem. Ska till läkaren på tisdag för att prata om igångsättning så att jag inte riskerar att gå över tiden.