Inlägg från: Chaplin89 |Visa alla inlägg
  • Chaplin89

BF December och Januari ,följas åt sista månaderna

Hej, hoppar in här om det är ok Glad

Har bf den 21/12 och har alltså 60 dagar kvar!!

Min graviditet har inte varit alldeles lätt med kraftig halsbränna, magkatarr, onda fogar, ischias, uruselt humör och sjukskrivning. men från idag har jag gått hem på gravidpenning och det känns fantastiskt att "få" vara hemma. Orkar just inte mer än att bara vara och sköta hem och barn.

Nu hoppas jag att bebis vill komma ut några dagar tidigare så att vi får fira jul hemma och inte på bb Tomte 

• Chaplin89

Haha jag hade ett strålande humör förra graviditeten och uselt nu så visst kan det skilja!!!

Förra grav var lätt rakt igenom och jag hade inte ont nånstans utan pigg hela tiden!

Har en kille på 4,5 år och denna bebis är också en kille :)

• Chaplin89

Välkomnar v 33 och 55 dagar till bf!!

Härligt :) Tycker det mesta är jobbigt just nu... Det värsta är att inte kunna sova och att domna bort i händerna hela tiden :(

• Chaplin89

Precis 1 månad kvar till bf :) Känner mig väldigt tung och evinnerligt trött på att vara gravid!!!

• Chaplin89
    Jossehaugen skrev 2013-11-21 23:11:53 följande:

Jag bor förresten vid Sälen :)

Sälen i Dalarna?? :)
  • Chaplin89
    Jossehaugen skrev 2013-11-22 10:08:20 följande:
    Japp, Sälen i Dalarna :)
    Fast bor 2 mil från Sälen, men är enklare att skriva Sälen för fler vet lite vart Sälen ligger iallafall :) 
    Själv är jag från Vansbro men bor nu i Nyhammar :) Du har en bra bit till Falun då...
  • Chaplin89
    Jossehaugen skrev 2013-11-24 15:14:16 följande:

Okej, ja jag har ju det! Är ju lite nervös på att hinna in, då det är långt att åka o vinterväglag. Ska ha i januari.
    Förstår det!! Tycker det är helt sjukt att de stängt Mora!!!
  • Chaplin89

Har varit på mitt näst sista bmbesök (förhoppningsvis). Lyssnade på hjärtljud, sfmått och blodtryck. Allt ser bra ut och bebis är nu äntligen fixerad i v 37 (36+2) :)

• Chaplin89

Har gått in i v 38 och har 20 dagar till bf :)

Magen har sjuknkit sista veckan, fruktansvärt ont i blygdben och ljumskar samt dov mensvärk... Hoppas att det är tecken på att det närmar sig!!!

• Chaplin89
    Juml001 skrev 2013-12-08 07:11:06 följande:

Oj halva inlägget försvann. Hur som helst så gick det väldigt fort. V 36+3 . Vattnet gick i torsdags morse och på natten kl 03:35 var hon född. Lite oväntat kan man säga smile5.gif

Stort grattis!!!!
  • Chaplin89

Har bf om 9 dagar men hoppas innerligt att han vill komma tidigare. Ont i fogarna så benen knappt bär mig. Karpaltunnelsyndrom gör att jag för det första inte har nån känsel i fingrarna men en djävulsk värk i handflator och handleder... Sover knappt alls pga det. Känns dessutom som om jag hela tiden måste knipa annars ramlar han ut... Så innerligt trött och less på en överlag jobbig graviditet och glad att det är min sista... Längtar ihjäl mig efter lillen nu!!!!!!

Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna