Holk skrev 2014-01-26 23:17:05 följande:
Ja jag ser sonens rum framför mig i huvudet så hoppas det tillslut blir lika bra som jag tänker. ;) haha..då blir det en stor omställning sen när ni får en 'hel lägenhet' till kök ;D
Nej jag vet faktiskt inte alls vad jag vill jobba med/som. Har sen jag var 18 jobbat som personlig assistent och är SJUKT TRÖTT på det..minst sagt. Älskar djur (hundar främst) och har tänkt mycket på hunddagis eller liknande men allt känns så långt bort just nu när man har (snart) 2 små. Är du inne på någon speciell inriktning eller?
Haha ja då blev det 'pang på rödbetan' för oss båda. Mannen ville att vi skulle ha en liten till i princip efter förlossningen(skjut mig). ;) Är lite nervös/rädd inför det hela om jag ska vara ärlig. Min son är så mammig, och han är min guldklimp. Han får lixom all uppmärksamhet jag bara kan ge. Och sen kommer jag inte kunna det. Så det är vad som.gör det hela lite sorgligt. Annars tycker jag Det sks bli kul för barnen att vara så nära i ålder. Känns som dom kan få mycket nytta av varandra tillslut. Oj, min son heter Charlie! :) Vad heter dina knottar? :)
Vi har inte tagit reda på könet. Mannen vill inte. Han ville inte sist heller. Jag vill gärna, av olika anledningar men får väl hålla mig denna gången också.
Vet du förresten om där är met/mycket mer mjölkprotein i 1års välling än 8månaders välling?
Ja, ska bli kul :)
Haha min man också. En vecka efter sa han att han ville ha en till :p känner igen det. Så har jag också känt, båda gångerna. Känns lite som man "sviker" det andra barnet/barnen. Men min stora tjej är också väldigt mammig men det gick över förväntan faktiskt. Det funkar nog bättre än vad man tror när man väl kommit in i det hela. Man har ju en tendens, iallafall jag, att föreställa sig det värsta möjliga :p
Milo, Isabella & Tindra :)
Oj, va spännande! :) hade aldrig klarat av att inte veta könet på bebisen. Har alltid kollat upp det :)
Nädu, det har jag inte alls nån koll på, tyvärr.