Föräldralediga i/nära Skurup
Hej! Är också född 87 och fick min dotter i augusti i år :) börjar jobba i mars 2014 och flyttar till Skurup i februari :)
Hej! Är också född 87 och fick min dotter i augusti i år :) börjar jobba i mars 2014 och flyttar till Skurup i februari :)
Är också uppvuxen i Malmö :)
Är född och uppvuxen på kulladal, sj då? Har även bott på värnhem och fosiedal i lgh. Sist bodde jag i lgh i Jakriborg/Hjärup men har mellanlandat hos mamma nu innan vi flyttar in i vårt nyköpta hus i Skurup :) jag jobbar i Köpenhamn som USK. Vi har familj och vänner hela vägen från köpingebro och Tomelilla till Malmö och beddingestrand så Skurup låg typ i mitten :) vi hoppades på Svedala men fick mycket mer för pengarna i Skurup :)
Såg att du har hund! Vad är det för ras? Själv har vi en stor björn, en Newfoundland hane som är strax över året :) såg att du går i mammagruppen via BVC, är det trevligt? Fler i vår ålder kanske? Är BVC personalen ok? Ska nämligen flytta över Elin dit bör vi flyttar.
Jag letar jobb i Sverige igen helst så nära hemma som möjligt :) har inte hunnit titta på dagis än men väljer det som är närmst (förutom Montessori). Min man kommer ta över när jag börjar jobba igen men jag är hemma varannan vecka enligt schema och då jobbar han lite istället :)
Vad synd för hunden, hade kunnat bli vänner annars kanske. Ja vår är väldigt oförsiktig och brutalt lekfull ;) kanske skrämmer din.
Vi kommer flytta in på gåsvägen :) var bor ni?
Jo jag har Facebook "Annika Anki Carlsson" :)