47 dagar kvar - behöver pepp...
Idag har varit en riktigt lugn dag. Inga speciella känningar, till o med bebisen Har varit lugn. Bara bökat lite lite grann....
2 dgr kvar till bf. Suck...
Idag har varit en riktigt lugn dag. Inga speciella känningar, till o med bebisen Har varit lugn. Bara bökat lite lite grann....
2 dgr kvar till bf. Suck...
Jag har tre killnamn, Milo, Wilmer o Melker. Dock har jag inte sambon med mig där. barnen tycker Milo. (det absoluta favvonamnet av de tre).
Blir det en tjej blir det förmodligen Nowalie. Det är ett namn jag har sagt sen jag va typ 15 att en ev dotter ska heta. Sambon har inget val där
Höften har gett med sig någorlunda äntligen. Dock har jag sovit som längst sammanhängande i natt 1 1/2 Tim. Sen har jag vaknat av div saker. Så blir en seg dag idag. Nu får den gärna komma...
Oh vad skönt att veta. Få se vad bm säger på tis då jag ska dit. Här den inte tittat ut före detfår jag tid för bedömning. Men hoppas vverkligen att den vill ut snart. Men har börjat misströsta. Den kommer aldrig att vilja komma ut
Hörde att eftervärkarna blir värre o värre allt efter ju fler barn man får.
Hade hemska efter tvåan så vet inte omm jag vill genomlida dessas som kommer. är ju nästan värre än förlossningsvärkar.
Efter tvåan fick jag en eftervärk en v efter att dom eg hade slutat, kunde knappt inte gå el nåt så vi fick åka in o kolla.