47 dagar kvar - behöver pepp...
Jag letR tecken också. Hade lite mer värkar inatt var 4e min i 2h...ssenförsvann de. Hade lite rosa flytning men sen inget mer...ååååvill sågärna föda nu
Jag letR tecken också. Hade lite mer värkar inatt var 4e min i 2h...ssenförsvann de. Hade lite rosa flytning men sen inget mer...ååååvill sågärna föda nu
väntar å väntar å väntar på ngt litet tecken men inget...snark längtar juh!
känns som inatt är natten då det händer. blir spännande att se om det är önsketänkande...fast önske och önske mannen jobbar så det är ju inte precis optimalt :)
blev inget inatt och tur va det. mannen hade inte kunnat komma från jobb. Men nu är han ledig till tors så det hade passat bra om bebin kom nuuuuu :)
så tråkigt att bara vänta. Egentligen är det väl skönt och jag borde njuta av den här egentiden. då sonen är på 15 h...men ja...vill ju bara få ont och föda juh! hur går det för er andra???
jag är uttråkad och vill att bebis kommer nu!!!! 8 dagar sen sonen kom, så nu tycker jag hen kan komma :) har massa molvärk men det blir inget ordentligt. så störigt. Så hela dagarna går åt att känna efter...men nä inget ;)
min förkylning är ngt bättre men fortfarande kvar. och nu fick sonen feber...suck. när ska det passa att bebisen kommer egentligen? vill ju föda nu! men hade ju varit käckt om vi var friska. ALltså det här med att skaffa barn som föds i november känns sådär genomtänkt
idag kom hon ätnligen i full fart började få regelbundna värkar 07,45 11,35 är hon ute. 3410g å 49 lång! härligt. å vi hade rätt det va en lillasyster
ibget namn än. ammar hela tiden å eftervärkar så jag vill dö. värre än förl.... suck
prova chokladbollar funkade på grannen å mig
härligt grattis!!!"