Inlägg från: skaviblifyra |Visa alla inlägg
  • skaviblifyra

47 dagar kvar - behöver pepp...

Hänger på! Är 50 dagar kvar å är såååååless varit sjukskriven typ sen 12 juni inkl semester... så börjar tröttna på attt ligga hemma. Är hemma pga smärtsamma sammandragningar. Sonen kom 37+6 så hoppaspå ngt liknande! Harvarit en lååååång graviditet men mår nu egentligen bättre efter typ v 30. Från v 7-8 var eet en plågs. Så njuter egentligen mer av grav nu än innan men ja nu är det snartnog ändå ;)

• skaviblifyra
    Sissij79 skrev 2013-10-06 18:36:26 följande:
    Jag jobbar som Ambulanssjuksköterska och pga hot,våld och tunga lyft får man inte jobba längre i graviditeten, de har heller inga omplaceringsmöjligheter så därför fick jag gå hem. Ja promenader är ingen höjdare längre tycker inte jag heller. Min mage blir stenhård när jag rör mig inget som gör ont men det känns obehagligt. Tvättat lite bäbiskläder idag, oj vad dom är små! Det är ganska så mysigt med alla förberedelser. Vi beställde en ny vagn på nätet som kom förra veckan, har inte vår förra kvar då vi bestämt att vi inte skulle ha flera barn :)) Sen blev vi ändå så sugna på en liten bäbis till.
    va mysigt med en liten till. ni har fått dem i två omgångar då :) vi har inte tänkt ha flera barn nu. dels pga vi är nöjda med två (vad vi tror...kanske räcker det med en ;) ) men efter dessa två fördjävliga graviditeter orkar nog ingen av oss att jag är ett monster i 9 månader till...så det får allt räcka :) men man ska aldrig säga aldrig
  • skaviblifyra

Va på gekås idag å köpte det sista nappar nappflaska kläder att ta hem bebisen i från bb. present från storebror present till storebror amningsbh så nu är vi helt redo så bebis kom snart!!!!

• skaviblifyra

jag badade och fick massage funkade utmärkt. hoppas på likadan föelossning som sist. vattnet gick halv fyra värkarna började halv sex. han kom 9,13 snabbt smidigt å rätt smärtfritt

• skaviblifyra