Inlägg från: mother87 |Visa alla inlägg
  • mother87

47 dagar kvar - behöver pepp...

Jag tog inte reda på könet med sonen, men gjorde det denna gången för "enkelhetens" skull :P måste oxå få pipa av mig, har så jäkla ont i höften/ryggen,, känns dom man bara blev nedslagen av foglossning bara pang boom i eftermiddags, o sitter i än, jag som trodde jag klarat mig från det denna grav :( blää

• mother87

Bebisens kommande spjälsäng som blev bäddad o klar i fredags :) Nä, glömde helt att fråga bm om Tens. Ska nog ringa henne imorrn!

• mother87

Japp en liten tjej har de sagt på de två ul jag varit på :)

Ringde om TENS ,,, inga problem att jag kunde hyra nån, meeeen! Den som provar ut o så är inte där förrän den 1:a november :/

Tradigt, men men..

• mother87

Vecka 37 här nu. Men hela helgen har varit super dryg! Fått "PMS" plus en dålig mage som resulterar med förvärkar. Plus mensvärk eller vad man ska kalla det i höfterna bak i ryggen (de området) runt om o nere i magen. Riktigt jobbigt med alla 3 pinorna som stör en plus då humörsvängningar från helvetet :/ o halsbränna nattetid... Suck.. Men men. Ny dag imorrn, o hoppas det e lugnare, eller att detsätter igång förlossning! Ul imorrn kl 11. Vanligt tillväxt. Annars blir det bara att slappa, hoppas jag.

• mother87

Allt såg ut som det skulle på tul. Räknades väga ca 2700G. De vägde sonen när han föddes bf-15 så blir en stor tjej :) här står allt stilla om vad det kan tänkas angående föda :( riktigt dryga dagar,, o magen är från en annan värld. Så som man fått springa på tia dessa dagar har man inte gjort på hela året ihop räknat :/ igår var magen lugn, men slog igång idag igen. Men de har väl sitt slut det med. 24 dagar kvar till bf nu i alla fall.

• mother87

Hur mår ni mammor? Ni som vet, hur ät det med den dära slemproppen? Hade en flytning i förmiddags vid 2 toa besök, men de var ju ingen gelé utan en tjockare vit gul flytning :/ nasty i know. Visst haft lite "mensvärk" till o från idag, men inget nytt vad jag kan tänka mig, har ju nån form av pina var dag tycker jag.

• mother87

Har nån typ av värkar som jävlats nu till o från 2 timmar. Men tycker dom sitter i lite väl länge när det gör ont. Minns inte hur det känns. O vågar inte tro annat än att det är förvärkar,,,

• mother87

Ingenting som händer här inte :/ känner sig mer deppig. Haft illamående igår o idag, o lite pin värk nere i magen men inget mera. Sovit dåligt inatt med, bara vaknat o somnat till o från hela tiden. Imorrn e det vanligt bm besök, men hade ju hoppats på att inte behöva gå dit, men shi fick ja :P 37+1 idag.

• mother87

Jag vet att man inte ska hålla på där för mkt själv, men jag tog o svepte rundor i min tapp igår! Är rätt bra öppen, kan väl tippa på 3 cm så tig en sväng där med fingret men inte hjälper de nåt :/ vet inte hur bm gör men testade iaf till ingen nytta :(

• mother87

Var på tul igår då bm i måndags tycker mitt sf mått står still. Men enligt dom där jag var igår hade de andra tul förra veckan räknat fel så hennes vikt uppskattades till 2650G igår, men allt såg bra ut i övrigt. Känningar om att det är på G är i princip helt bortblåst här :/ dock lite lite ökade flytningar från igår kväll, o lite mol-mens värk men de har man hela tiden känns det som. Så hoppet o längtan om en bebis inom det närmsta är borta, trots att varenda känning går åt tanken om att de e nåt, vilket det inte är. Känner mig en aning deprimerad o det tycker jag inte om. Men men försöker hålla mig sysselsatt med nåt att göra, trots att det inte finns nåt att göra :/ men sonen ville inte på dagis idag så jag tvingar honom inte, så vi går hem till min farmor o farfar i eftermiddag. Det får vara dagens sysselsättning :)

Svar på tråden 47 dagar kvar - behöver pepp...