Hej alla mammor :) ett litet tag sedan jagsvarade då jag rök på världens förskylning :/ den hänger ff i med snuva o rethosta. Hosta så mkt förra veckan att jag nog fått en bristning i muskeln i magen, men de gör inte lika ont längre nu. O sedan för den delen har man ju hjärnspöken hela tiden på tecken (som nog inte ens existerar på riktigt!) på att de är på gång, man letar o synar allt! Trots att man bara är i v 35 (34+5) man känner sig förstföderska för man minns inte ett dugg ifrån första grav. Jag kan inte minnas alls vad det var som gjorde att vi åkte in på förlossningen den dan sonen föddes, vet bara att det tog mååånga timmar den dagen innan man fick ont, det var min mamma som sa att vi skulle åka in, bodde med henne då. O nu är man ju helt tids inriktad oxå då det sägs att det går fortare nu, och fadern och mamma då som ska köra o vara med på förlossning bor nästan 1 1/2 timme härifrån plus att det tar ca 40-50 min till förlossningen. Bara hoppas på att det startar dag tid bara för att det är enklast,en kan slå vad om att det ska starta den mest olämpliga tiden på dygnet ;) i övrigt är det ganska lungt, lite värk o pina men inget överdrivet, förutom den hemska halsbrännan jag haft nu sista dagarna!! Horribelt! Speciellt när man vaknar halvt döendes på nätterna o får "sova" sittandes :/ men hur går det för er?? Kram!